LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Mayıs 2015

SibelveGonca Annelerle Etkinliği !


Geçtiğimiz Pazar günü iki yetenekli  annenin,  Sibel ve Gonca’nın  düzenlediği  Anneler Buluşması’ndaydık.  Bu ekip sağolsun  benim “teyze” kontenjanımı hep ayırıyor #teyzelerhalalarbirleşin :)





Etkinlik mekanımız Behzat Subaşı  Restoran’dı.  Birbirinden güzel  anneler ve tatlış bebekleriyle çok keyifli  ve bol sohbetli  bir kahvaltı yaptık.  



Party Lite firması bizlere ürünleriyle ilgili bir sunum yaptı ve hediyeler verdi. Mum delisi biri olarak ürünlerini çok beğendim.  Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Kaftan kına Tasarım (instagram: Ankara Hint Kınası) ın tatlı sahibesi  Füsun Hnm.  da bizimleydi.  Hepimizin ellerini  birbirinden güzel tasarımlarla süsledi.




Sevgili Sibel ve Gonca  mekanı öyle güzel süslemişler ki  bize düşen bol bol poz vermek oldu. Gonca’nın birbirinden güzel tasarımları, Sibelciğimin lezzetleriyle buluşunca ortaya böyle keyifli bir ortam çıkmış. Emeğinize sağlık.











Günün sonunda bizi  hazırladıkları zarif sürprizlerle uğurladılar.  Bu keyifli gün için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.




Etkinlik Sponsorlarımız
instagram @ankarahintkinasi 

Sevgili Sibelciğimin hazırladığı nefis kurabiyeleri  (instagram:  @sibeldaban  #sibelinkurabiyeevi )

ve Güzel arkadaşım Gonca'nın harika  davet süslemelerini unutmayalım (@goncagocmen )


24 yorum:

  1. Güzel insanların içinde bulunduğu etkinlik tabi çok güzel geçer.Emeği geçen tüm arkadaşların yüreklerine ve emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel yorumlarınız için :)

      Sil
  2. Hepinizin emeğine sağlık kına deseni çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş durumum olmasa bütün elime yaptıracaktım:)

      Sil
  3. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz canım.Party Light ile geçtiğimiz aylarda tanışma fırsatı buldum.Tealight mumlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tealight'ları çok güzel, bir de özel seri tasarım mumları var ki dehşet :))

      Sil
  4. herkes ve herşey harika gözüküyor
    hele love yazılı kına uygulamasına bayıldım
    mumlarıda çok sevdiğim için hemen partlite firmasını inceliyoru
    sizde iyi günlerde kullanın hediyelerinizi

    YanıtlaSil
  5. herşey çok güzel görünüyor güzel bir etkinlik olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. her ne kadar katılamasam da etkinlikleri çok seviyorum.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke ben de Bodrum'da olsam , sevgiler :)

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik yine, herkes çok mutlu görünüyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten keyifliydi Tugbacım, öpüyorum :)

      Sil
  8. Kınalar da pek yakışmış..:) Çok da güzel bir etkinlik olmuş..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Canım ya! Birde azıcık oturup sohbet edebilseydik süper olacaktı ama 2 yaşında ki ergen ile katılınca hiç fırsat olmadı. İlk fırsatta tekrar görüşmek dileğiyle kocaman sevgiler :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'cım mutlaka oturup rahatça sohbet ederiz. Senin o şahane fikirlerinden yakinen faydalanmak isterim.öpüyorum kocaman :)

      Sil
  10. Nilgüüünnn canım sen artık en güleryüzlü, en enercik teyze olarak inş her etkinliğimizde bizıımmlasın :))
    İyi ki gelsin, çok öpüyorum canım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşımdan ne gördüysem onu veriyorum bitanem, senin güleryüzün ve temiz kalbin...sayende bir sürü güzel insan tanıdım..koccaman öpüyorum

      Sil
  11. Teyze kontenjanı çok iyiymiş yahu :)
    Sibel'in güzel kalbi her işe böyle tatlılıkla yansıyor işte, herşey çok güzel görünüyor, her bir detaya bayıldım! :)
    Teyze kontenjanına dahil değilim ama direkt anne kontenjanından bir gün ben de dahil olmak istiyorum bu ekibe inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bengücüüüm, o günleri sabırsızlıkla bekliyorum:)

      Sil
  12. Pek şeker görünüyorsunuz, detaylar da süper ;)

    YanıtlaSil