LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Ağustos 2014

LOFT Aloe Vera Masaj Yağı



Üründen önce sizlere LOFT Markasından bahsetmek istiyorum. Çünkü çevreye, doğaya ve insan sağlığına çok değer veren bir marka.


LOFT Spa Market  1999 yılından beri gerçek doğal ürünler ve spa ürünleri konusunda üretim yapan bir firma.  Çevreye , hayvanlara ve insanlara zarar vermemek adına bio çüzünür Hammaddeler kullanıyorlar. Kullandıkları tüm ambalaj ve etiketler geri dönüşebilir özellikte. 
Ürünleri Hayvanlar üzerinde test edilmiyor !

Tüketiciler açısından zararlı ve riskli olabileceği endişesi taşıyan formülleri kesinlikle kullanmıyor.  Hassas kullanım için olan ürünlerde ve Yüz Bakım ürünlerinin tamamında  Alerjen içermeyen ecocert Sertifikalı Kokular Kullanıyorlar. Daha da önemlisi bazı ürünleri Yanlışlıkla Yenilebilme İhtimaline Karşı %100 Yenilebilir kalitede!!!

Ürünlerinin içeriğinde;
Tehlikeli koruyucular
Parabenler
Triclosan
Formaldehit ve Benzerleri 
2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, 
Imidazolidinyl Urea
DMDM hydantoin
Nitrozamin oluşturabilecek hammaddeler
Cocamide DEA - MEA
Triethanolamine
 TEA
PEG ve türevleri
BHT, BHA vb. Kanserojen Etki yapabilecek 
Riskli hammaddeler kesinlikle kullanılmıyor. 

LOFT herzaman siparişe yönelik Taze üretim yapıyor. Yani günü geçmiş ürün bulundurmuyor.




Ben bu marka ile Sevgili Canan Zerkinli'nin düzenlediği etkinlikte , göndermiş oldukları  Aloe Vera'lı Aromaterapi Masaj Yağı ile tanışmış oldum.

Daha önce Aloe Vera'lı ürünler kullanmıştım ancak bunun kokusu hiçbirine benzemiyor. Nefis, insanın içini ferahlatan bir kokusu var. Zaten Loft ürünlerinin kokuları özel üretimmiş ve bu konuda bazı ürünleri efsane olmuş. Aloe Vera'da bunlardan biri. Diğer yağlarını denemek için sabırsızlanıyorum.



Yapısına gelirsek ürün masaj yağı, ama dokusu öyle hafif ki kesinlikle yağlı ve yapışkan bir his bırakmıyor. Cildi yumuşacık ipek gibi yapıyor. Yağlı ürünler genelde sivilcelenme yapabilir. Ancak bu ürün en hassas ciltler için bile güvenli. Sivilce/akne oluşumuna sebebiyet vermiyor. Çabucak emildiği için giysilerde de bir sorun yaratmıyor.  Resimde elimin üzerinde göreceğiniz gibi sürüldükten sonra hiçbir parlama, yağlanma görünmüyor.






Aloe vera'nın yanıklara iyi geldiğini bildiğim için tatilde belki gerekir diye yanıma almıştım. Asıl niyetim masajda kullanmaktı. Ancak kokusunu ve cildime verdiği hissi yaşadıktan sonra hergün duştan sonra elim bu ürüne gidiyor. Masaj için mecbur diğer aromaları deneyeceğim, oh alişveriş için bir bahane daha :)))
Aromaterapy masaj yağları sitede indirimde 11.80 TL. Mutlaka siteye bakın, ilginizi çekebilecek pek çok ürün göreceksiniz.  Sizin denediğiniz ürünler de varsa yorumlarınızı duymak isterim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder