LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Ağustos 2013

veeee Victoria's Secret çekilişim sonuçlandı !


Herkese İyi Haftasonları!!!

Victoria's Secret çekilişimiz dün akşam itibariyle sonuçlandı....

Katılan, paylaşan ve güzel yorumlar bırakan herkese çok teşekkür ederim. 

Keşke katılan herkese ürün gönderebilsem ancak ne yazık ki bu mümkün olmuyor..
Ancak çok yakında 1.000'e ulaşma şerefine çok güzel bir sürprizim daha olacak ! 
Lütfen izlemeye devam edin :)

Ve kazanan arkadaşım sevgili benguk  oldu!

Kendisi severek takip ettiğim birvarımbiryokum bloğunun da tatlı sahibesi...

Güzel günlerde kullanması dileğimle herkese sevgiler !





6 yorum:

  1. Cok ama cok sevindim, ilk defa cekilis kazaniyorum :) Tam olarak ne kazandigimi merak eden esime victorias secret.. der demez pek sevindi, ne hayal ediyor bilmiyorum ama ailecek sevindik yani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah bu fashion TV.... :))))) şansın hep açık olsun ...

      Sil
  2. Tebrik ederim çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  3. neden ben değil :) çok kıskandım şimdi

    YanıtlaSil