LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Şubat 2010

Saçlarınız Dökülmesin : BIOXCIN Saç Serumu ve Şampuanı


Bu saç dökülmesi benim ciddi anlamda sinirimi bozmaya başladı. Kimi mevsim değişikliği diyor, kimi strese bağlı, kimi diyet ama benim saçlar göz göre göre elden gidiyor, her banyoda avuç avuç elime geliyordu. Kremler, maskeler, ucundan kestirmeler falan işe yaramayınca daha ciddi bir çözüm gerektiğini düşündüm. Saç dökülmeleri için önerilen serumların hepsi iyi hoş ama fiyatları yüksek, hem de şampuanıyla falan kullanmak gerektiğinden iyice bir bütçe ayırmak gerek. Ben de çözümü Bioxcin'in Başlangıç Seti'ni almakta buldum.

Bu sette hem şampuan hem de 10 adet serum bulunmakta (ki benim durumum için bu miktar yeterliymiş) .

Bioxcin Şampuan'ın içeriğinde bitkisel kaynaklı BiocomplexB11, vitaminler ve mineraller var. Bu da saçların dökülmesine karşı etkili, ayrıca kepek oluşumunu da engelliyor. Renklendirici ve parfüm içermiyor, allerji yapmıyor. Her saç tipi için farklı çeşitleri var.

Sette bulunan Bioxcin Serum'a gelince, onun da içeriğinde bitkisel kaynaklı BiocomplexB11 var. Saçları güçlü, canlı ve dirençli yapıyor.

  • Saç dökülmelerine karşı etkili
  • Yeni saç oluşumunu destekler
  • Ölmemiş saç foliküllerini güçlendiriyor
  • Saç tellerini kalınlaştırır ve canlandırıyor.
  • Bitkisel kaynaklıdır ve yan etkisi yok.
  • pH değeri saç derisine uygundur, allerji yapmaz.
  • Renklendirici içermez, parfümsüz.
  • Yapışkan olmayan ve rahatsızlık vermeyen bir dokusu var.

Kullanımı son derece kolay. Saçınızı tercihen Bioxcin Şampuanla yıkadıktan sonra, fazla suyunu havluyla alıyorsunuz. Saçınız nemliyken bütün saçlı deriye serumu masaj yaparak yediriyorsunuz. Durulanmıyor ve en az 8 saat süreyle saçta kalması gerekiyor. Ben akşam saçımı yıkayıp, yatarken serumu uyguladım, böylece bütün gece saçımda kaldı. Saçımda herhangi bir ağırlık yapmadı. Çeşitli kür programları var ama ben iki günde bir uyguladım ve daha 1 haftadır kullanmama rağmen saç dökülmemde ciddi oranda azalma oldu.


Bu ürünü eczanelerde bulabilirsiniz ancak ben Evzane adlı siteden sipariş verdim. Bu siteyi tavsiye edebilirim, fiyatları piyasadan daha uygun, kredi kartına taksit seçenekleri var. Kargom 1 gün içinde sorunsuz elime ulaştı. Bu başlangıç paketinin fiyatı 47,95 TL. Kargo olarak 4,99 TL. ödedim.




10 yorum:

  1. Ürün resmi tanıtım sitesi:

    http://www.bioxcin.org/

    YanıtlaSil
  2. Özellikle bayanlar için bu durum hiç hoş değil. Validede de aynı durum söz konusu. Gerçi onun başında belirli bölgelerde yaralar var ve onlar yüzünden bir sıkıntı oluşuyor ama saç dökülmesi de başlı başına bir olay. Aldığın Bioxcin'in farklı bir versiyonunu almıştım ben kendi başım için. Bende de kepek benzeri ufak tefek yaracıklar oluyor. O da kaşıntıya sebebiyet verip kepekvari bir hava yaratıyor kafamda. Çözüm olmadı, zaten fiyatları da tuzlu geldi bana. Şimdilik hergün yıkamak zorunda kalıyorum ve bu duruma harbiden kılım. :)

    Neyse, kendi sorunlarımı geçelim. Umarım Bioxcin'in bir faydasını görürsün ve lanet saç dökülmesi olayından kurtulursun...

    YanıtlaSil
  3. kullanınca hepsini, yorumları beklerim.. ayrıca günde 100 tele kadar normalmiş dökülmesi.. benim de çok dökülür..evde her yerden saçım çıkar.. hatta arkadaşlarımın kıyafetlerinin içinden bile benim saçlarım çıkıyor.nasıl olduğunu gerçekten anlamıyorum :))) bakıyorum , hımm daha 100 tel olmamıştır diyorum rahatlıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  4. inşallah faydası olur ben kullanmadım banada saç dökülmesi için defneli sabun tavsiye ettiler otacının sabununu aldım yanlız onu kullanıyorum bakalım inşallah faydasını görürüm.

    http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. SirEvo, sanırım saç derisiyle ilgili bir problem sendeki..çok sık yıkamak iyice kurutabilir bir eczaneye falan danış bence...
    Dominica'cm, her gün 100 tel gidince bana bişey kalmaz diye korkuyorum :)))kürü tamamladığımda tekrar bilgi veririm
    Sevgili Esmanur, saçlar boyalı olunca sabun kullanamıyorum maalesef ama doğal ürünler en iyisi tabii ki...

    YanıtlaSil
  6. Eczaneye gittiydim de, öyle bi saçımı kontrol etti cihazla. Sonra bu ilaçtan verdi işte. :))

    YanıtlaSil
  7. Ben doktora gittim.yok hamilelik döneminde olur yok doğumdan sonra dökülür derken saç kalmıycak.saçımda boya olmadığı için defne sabununu rahatça kullanıyorum faydasını görürsen kullandığın ürünün bizlerle paylaş bende denemeyi isterim

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,yazınız ilgimi çekti. Bende eski bir Bioxcin kullanıcısı olarak şuan Bioxcin Forte ürününü kullanıyorum tek kelime ile harika bir ürün. Bu ürün sayesinde yeni saçlarıma kavuştum. Gerçekten çok memnunum

    YanıtlaSil
  9. Bu arada şimdi baktım da Bioxcin Femina olarak da bir ürün çıkmış kullanan ve bilgisi olan varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Bioxcin Femina'yı duydum ama kullanmadım. Sadece kadınlara yönelik olması ilgimi çekiyor aslında. Şimdilik dökülme problemim yok (inşallah olmaz:) ama denersem mutlaka paylaşırım yorumlarımı..

      Sil