LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Eylül 2010

TATİL BİTTİ !



Tatil bitti...Bodrum'un nefis koylarından, Ankara'nın bana son zamanlarda fazlasıyla boğucu gelen havasına geri döndük maalesef...


Bodrum'a en son 5 sene önce gitmiştim. Sanırım zamanlama hatası yapmıştık ve oldukça bayık bir tatil olmuştu. Ancak bu sene özlediğim Bodrum'a kavuştum tekrar...Belki uzun süre buradan uzak kalmış olmak, belki son derece sıkıntılı günlerime inat, can dostlarımın zoruyla yaptığım bu kaçamak bana çok iyi geldi..Gündüz bütün koylarını karış karış gezdik, geceleri Küba'nın, Fink'in, Helva'nın tadını çıkardık, Gümüşlük'te nefis deniz ürünlerinin tadına baktık... Tabii aylarca da kalsak tatil hep kısa gelir, yine yetmedi, hiçbir zaman da yetmeyecek...İşte bir kaç kare de olsa Bodrum'un güzelliklerini paylaşmak istedim:)




Bunlar da bizim tatillerin değişmez iki karesi:)








fi
s

1 yorum: