LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Aralık 2013

YENİYIL HEDİYELERİM HAZIR!!! Kimler Katılmak İstiyor???






Kış mevsiminde tek sevdiğim şey YILBAŞI! 
Işıl ışıl vitrinlere, yılbaşı ağaçlarına,sevdiklerime hediye almaya bayılıyorum.  
Bloğumu takip eden değerli arkadaşlarım için de  bir yılbaşı çekilişi düzenlememek  tabii ki olmazdı.  Ülkemizde satılmayan markalardan seçtim.
Assolistimiz pek çoğunuzun bildiği Urban Decay'den Deluxe far paleti.  
Yanında deneme boy meşhur Primer Potion ile birlikte gelecek.  
Mor kadife ışıltılı kutusu içinde kocaman aynası ve  9 renk fardan oluşan bir far paleti. Sizin için aldığım set hiç açılmadı, swatchları kendi paletimle yaptım :)
Tabii ki bu paleti yanlız bırakmak olmazdı. 

Wet'n'Wild 'dan   " I Red a Good Book"  kırmızı oje yılbaşı için ideal diye düşündüm. İsmi bile almama yetti zaten :)


EOS lip balmlardan çok hoşlanmadığımı yazmıştım ancak çok seveni ve merak edeni olduğunu gördüğüm için bir adet eklemek istedim. Deneyip kendiniz karar verin :)


MakeUpAcademy'den  Plumping Lip Glaze Coco rengi beğeneceğinizi düşündüğüm bir gloss.  Dolgunlaştırıcı özelliği var ve hafif pırıltılı. 

Elbette herzaman olduğu gibi kazanan kişiye özel minik sürprizlerim de bu pakete ilave olacak. 


Sizi görsellerle başbaşa bırakmadan önce katılmanız için yapmanız gerekenleri söylüyorum:

- Bloğumun izleyicisi olmanız ve bu postun altına email adresinizi ve hangi isimle takipcim olduğunuzu bildiren yorumunuzu bırakmanız!

başka şart yok..bu konuda hassasım malum :))

Son katılım :  22 Aralık Pazar gecesi 24.00'e kadar 

Böylece yılbaşından önce bu bebekler yeni sahibine kavuşsun!

Blogger ve ınstagram (@nily21) arkadaşlarım da eğer paylaşırlarsa beni sevindirirler :)

Katılan herkese şimdiden teşekkürler !!!












103 yorum:

  1. Merhaba! Hediye seçimin çok güzel. Bloğunun NihanlaMakyaj adıyla takipçisiyim.
    Sevgiler.
    inancnihan@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! Of of of diyorum. Türkiye'de bulunmayan ürünler olunca çok heyecanlı oluyor çekiliş sonucunu beklemek. :) Şimdiden mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum.

    -GFC: m_frantic
    -Mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. o oje benim olmalı :)))) ne kadar güzel ürünler seçmişsin bayıldımm hepsine :)

    begüm salurvan adıyla seni takip ediyordum zaten
    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel hediyeler seçmişsin hemen katılıyorum çekilişe
    blogu audrey ismiyle izliyorum
    mail adresim iozker@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem hediyeler seçmişsiniz sonuç için sabırsızlanacağız.
    meltem_gulay@mynet.com

    YanıtlaSil
  6. Hediyeler harika :) katılmasam aklım kalırdı :)
    Melis Çakır adı ile blogunun takipçisiyim
    sevkiyemeliscakir87@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba eyireltia adıyla izliyorum
    eyireltia@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. selamlar geveze kitap kurdu olarak takipteyim..

    gvzkitapkurdu@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. izleyicinim.kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Harika!
    İzleyicinim zaten, sevgiler...

    Bu arada ben de çekilişime beklerim herkesi :))

    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Hediyeleriniz süper.. :) 7tepe olarak izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle harika hediyeler :)
    mmerwe olarak takipteyim
    merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. selamm, hediyeler mükemmeeel:) blogunun ecosmus ismiyle izleyicisiyim.
    ecosmus@hotmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  14. hediyelere bayıldım :) blogunu kitten ismiyle gfcden, darkbluekitty olarak da bloglovinde izliyorum. mutlu yıllar :)

    whiterabbit12345@yahoo.com

    YanıtlaSil
  15. Harika hediyeler.
    Bloğunuzu DİLEK TOPLAYICI olarak takip ediyorum.
    Bu da mail adresim dilek.1907@hotmail.com
    Herkese kalbi kadar temiz bir yıl diliyorum...

    YanıtlaSil
  16. Ben de kışı sadece yılbaşı için seviyorum.Hediyeler için teşekkürler.
    Ezgi Baloğlu veya beggummy olarak takipteyim.
    beggummy@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba! purenthetimelady olarak takipçinim. purenthetimelady@hotmail.com ise mail adresim. Şanslı olmayı diliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Gfc:şenay gazoz
    senaygazoz@gmail.com
    Hediyeler gerçekten harika.

    YanıtlaSil
  19. Merhabalarrr :) Hediyeler harika.. Sosyoperi olarak GFC ve Bloglovinden takipteyim.
    sosyoperi@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel hediyeler seçmişsin, katılmadan geçemedim :)
    Blogunu Kirazlı Dondurma adı ile takip ediyorum.
    mail adresim; kirazlidondurma@gmail.com

    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  21. Selamlar,
    seda olarak takip ediyorum.
    c.sedayildirim@gmail.com
    nice güzel senelerde nice çekilişlere.. :)

    YanıtlaSil
  22. merhaba gülçin tonga olarak takip ediyorum sizi.
    gulcin_capan@windowslive.com

    YanıtlaSil
  23. Her zamanki gibi harikasın :)

    Yasemin Yiğit adıyla izleyicinim.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gfc ve Google + adımı değiştirdim , blogunu Yaseminniey Krsygt adıyla takip ediyorum :)

      Sil
  24. Bugun moralim cok bozuk bu enerjiyle cekilis falan kazanamam ama heycani moralimi duzeltir belki.
    uykusuz balik takipte
    uykusuzbalik@gmail.com
    herkese bol sans ve mutlu gunler diliyorum.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba :)
    Poine Pa olarak izleyicinim
    miss.poinepa@gmail.com Pınar Aktaş
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  26. Merhaba GFC Zeynep Tür
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  27. Harika! Urban Decay'den daha iyi yılbaşı hediyesi olamazdı :) ceyda byjade adıyla takipteyim bol katılım dilerim ^,^
    makeupbyjade19@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Canım merhaba.
    Makyaj Kelebeği olarak takipteyim....

    makyajkelebegi@ hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. merhaba nilgünüm


    takibindeyim senin bilirsin

    hiç çekilişini kazanamamış nirisi olarak bayuldım hediyelere evrene mesaj üzerine mesaj göndericem bana çıksın diye
    bayıldım çünkü

    sevgilerimle
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. cmltmzl ismiyle takipteyim
    cmltmzl@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. merhaba bloğunuzu deniz güner karabaş adıyla izliyorum denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Kırk yılda bir bende katılayım ama di mi :)
    edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba cangz adıyla takipçinim.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. harikalar hepsi :) sizede güzel mutlu yıllar dilerim ^^
    nagihan bozalp adıyla takipteyim :)
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  36. banuöz adıyla takipteyim :)
    banu.199234@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhaba paşamla yaşam adıyla takipteyim
    tubag82@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  38. İzleyicinim: Damla

    Hediyeler harika! :)

    annabell_lee_dk (at) yahoo.com

    YanıtlaSil
  39. Hediyeleri görünce uykum bile açıldı :)
    Merve Çelik olarak takipçinim .
    En en en isteyen arkadaşımıza gitsin bu hediyeler .
    Sevgilerimle...

    mrvcelikk@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Merhabalar :) Ben de bu güzel hediyelerde şansımı denemek istiyorum. gfc'den Audrey Bloglovin'den Audrey Kawaii olarak takipteyim. Herkese bol şans. ^-^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Merhaba;
    Gfc:a.avcı
    Bloglovin http://www.bloglovin.com/ayseavci
    ayseveavci@gmail.com
    herkese mutlu yıllar!...

    YanıtlaSil
  42. Ama cok güzel bunlar :) Takipçinim ve adım aylindinc
    aylindnc@gmail.com da adresim :) Herkese şimdiden mutlu yıllar !:)

    YanıtlaSil
  43. Bloğunuzun ESMANUR adıyla izleyicisiyim harika hediye inşallah kazanırım

    *********KAMPANYAYI FACEDE DUYURDUM
    https://www.facebook.com/esmanur.nur.3/posts/624110584296896

    ESMANUR

    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Hediyelerine bayıldım Nymph adıyla takipçinim, umarım benim olur.

    nilsukahraman@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Tugba ruzgar olarak izliyorum tugbaruzgar26@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. blogunuzu incie adıyla takip ediyorum :)
    incierbay2@gmail.com
    umarım şans benden yana olur :))

    YanıtlaSil
  47. merhaba.
    blogunu bahar güner olarak takip ediyorum.
    bahargunerb@gmail.com mailim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  48. Merhaba :)
    Çekiliş çok güzel gfc ve bloglovin den takipteyim sultan cavus ismiyle :)
    scavus999@gmail.com
    Umarım şanslı kişi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  49. Merhabalarr
    yaşamın kıyısında pelin izleyici adım bende bu çekilişte yer alıp şansımı denemek isteyenlerdenim
    http://pelindmrl.blogspot.com/2013/12/yilbasi-cekilisleri-superr.html bloğumda paylaştım
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba :)
    "O Benim Dünyam - Hatice T" adı ile izleyicinim
    htctsc92@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Bayıldım desem yeridir. Bana geliiiiin.
    Blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum. Merakla sonucu bekliyorum
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba
    Ayşe adıyla takipteyim
    Şansımı denemek istedim :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Hediyeler güzel ve hazır, ben de zaten takipteyim, bir yorum yazmak ve çekilişe katılmak kadar kolayı yok :) Herkese mutlu seneler... Kazanan güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  54. gfc ve bloglovinde Merve Köksal adıyla takip ediyorum mail adresim: merve.koksal91@gmail.com herkese bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  55. Ezgi Erdoğan olarak takipteyim. Mail adresim makyajayenibaslayan@gmail.com.

    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  56. Merhabaa blogun izleyicisiyim İyi seneler şimdiden :)
    glmr.grls@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Ben zaten izleyicinim uzun zamandır :)

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. sinem pehlivan : gfc
    mail: blue_girlsinem@hotmail.com
    hayırlı olsun çekilişiniz :))

    YanıtlaSil
  59. merhaba
    gfc ve bloglovinden nurgül beyaz olarak takibe aldım
    bloğunuz ve hediyeler çok güzel
    nrgl.byz.93@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  60. merhaba.ysmntz ismiyle izleyiciyim.
    umarım şanslı olabilirim :)
    yasemin_tuz@hotmail.com
    şimdiden iyi seneler :) umarım unutamayacağımız kadar güzel bir yılbaşı geçiririz hepimiz :)

    YanıtlaSil
  61. merhaba
    eceninadresi olarak gfc ve bloglovinde takip ediyorum, http://www.bloglovin.com/eceninadresi
    huysuzpati@gmail.com
    sevgiler,iyi seneler

    YanıtlaSil
  62. Merhabalar gfc den gizem bloglovinden gizemm ismiyle takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil
  63. offf offff diyorum:)))
    makyajli kareler adıyla her yerde takipçinim.

    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. çok güzel hediyeler,şansımı denemek istedim:)
    ondan bundan adıyla takipteyim
    gmzdyg@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. merhaba nuray beyaz olarak takibe aldım
    nuraybeyaz.91@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. merhaba blogunu izlemeye aldım saklı bahcem ismiyle takipteyim umarım şans benim olur
    sbahcem@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. İzleyicinim.
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. merhaba,
    gfc: prhn
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. İyi akşamlar.. :)
    Harika bir çekiliş ürün seçimleriniz için teşekkürler ;)
    Merve Ertürk adıyla takipteyim
    merweerturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Merhaba :) Nasıl Öğrendin Unutmayı ismiyle takipteyim
    sedanurkya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba, Gülbahar KALE olarak takipteyim.
    Sevgiler :)
    gulbaharkale@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. iyi yıllar diliyorum!
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  75. Merhaba,
    Blogu baharselin ismiyle izliyorum
    Hediyelerin her biri birbirinden güzel
    baharselinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba izleyicinizim.(ezgi bsk)
    ezgibasakkaygisiz@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  77. hediyeler harika ve umarım benim olurlar:)
    bloğunu sinem kumdede ismiyle izliyorum.
    sinemmguven@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Merhaba feride yasmin adıyla daimi takipçinizim;
    Bu güzel çekilişte bende varım .
    kedi92@hotmail.com
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  79. Merhaba:)
    ezgi ezgi adıyla takipteyim
    Palet harika görünüyor ama yaaaa :)) İnşallah şanslı birgünüme denk gelir sonuçların açıklanması :D
    Sevgiler..:)
    ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. merhaba

    şimdiden iyi seneler :)

    Blogunu Sevi Smyrna ismiyle takip ediyorum.

    ssmyrnian@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  81. Merhaba bloğunuzu uzunca bir süredir takip ediyordum zaten ama izlemeye almamıştım bu çekilişe kısmetmiş.Sevgiler.k_ozkan_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. merhaba pervin adıyla izleyicinizim
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  83. derya durkut olarak izleyıcınım herkese ıyısanslar hedıyelerın cok guzelll gerçekten mailim ismailim1981@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. gfc: kontes günay adıyla takipteyim.
    umarım şansım yüzümü güldürür :)

    kontes.b@hotmail.com
    burcu balaban

    YanıtlaSil
  85. Merhaba :)
    GFC: limonlu kek
    mail adresi: 0limonlukek0@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. Öncelikle yeniyıl herkese mutluluk getirsin ve bende kayıtsız kalamadan katılıyorum bu çekilişe =)

    GFC: Cadininkozmetikkazani

    melishhe@gmail.com

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  87. çok şeker hediyeler seçmişsin :) gfcden mine serim adıyla takip ediyorum
    serimmine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Bende katılmak isterim.İzleyicinizim gfc ile Reyhan Sevim olarak...
    reyhannsevim@gmail.com
    Hediyeleriniz çok güzel bende şansını denemek isterim.

    YanıtlaSil
  89. Merhaba :) Bende denemek istiyorum şansımı. Tabi ki takipçiyim ''sarı mercimek'' olarak.

    oyaceken@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. GFC de süslü püslü adıyla takipteyim
    şimdiden teşekkürler :)
    bilge-71@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. merhaba
    süper bir çekiliş
    bakımlı anne ismiyle izleyicinim
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. urban decay ve eosları çok merak ediyorum.inşallah bana çıkarda denemiş olurum. çok işe yarıycak hediyeler seçmişiniz :)
    gfc izel özberk olarak takipcinizim
    masall.7092@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Deneme
    bilindikbiricin@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. gfcden melike tpf olarak bloglovinden https://www.bloglovin.com/melike8 olarak takip ediyorum. melikebdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Merhaba^^
    Meliis olrak izleyicinizim
    meliskozak@hotmail.com
    kozakmelis@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. bu palet benim olsa dünyalar benim olur :)) yeni yıl bana şans getirir umarım
    sengulsevda olarak izleyicinizim sengulsevda@gmail.com sevgiler...

    YanıtlaSil
  97. Seçimlerin çok iyi.

    Takibindeyim
    GFC:undenied

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  98. GFC: Flemyng adıyla takipteyim.

    e-mail: zeliha.ozen@yahoo.com

    Şimdiden mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  99. izleyicinizim. inşallah benim olur :D

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. hediye seçimleriniz ne kadar güzel,
    GFC:nimet aliye
    nimetaliye@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  101. merhaba, gfc:azize
    a2i2ern@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  102. Bu bebekler bana çıksın ve ilk yılbaşı hediyemi alayım istiyorum, çok güzel görünüyorlar. @Tannesi olarak takipteyim, hokibogiqe@gmail.com mail adresim.

    Çok çok öpüyor ve yeni yılını şimdiden kutluyorum Nilgüncüğüm.
    *Son dakika duyup yetiştim çekilişe; belki böyle son dakika katılmakta da bir keramet vardır. :)
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil