LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Aralık 2013

Revlon Lip Butter : Sugar Frosting


Günaydın !
Kullanan herkesin bayıldığı ve maalesef henüz ülkemize gelmemiş meşhur REVLON Lip Butter'la bugüne başlıyorum. 

                                       


Pembiş kapağıyla çok şeker bir ambalaja sahip lip butter'lardan benim aldığım renk : 005 Sugar Frosting
Resimde gördüğünüz gibi buzlu soluk bir pembe renge sahip. 
Ancak dudağınıza sürdüğünüzde yumuşacık hafif bir pembe parlaklık bırakıyor o kadar.
Nemlendirmesi çok iyi. Dudaklarınızı yapış yapış yapmadan yumuşatıyor ve bu yumuşaklık 2-3 saat çok rahat dayanıyor. 
Çizgilere dolmuyor -ki  benim dudak ürünlerinde en dikkat ettiğim şey budur, görüntü çok çirkin oluyor çünkü.  
Sim içermiyor, sağlıklı canlı bir parlaklık veriyor. 
Amerika'da satış fiyatı 9 dolardı. 
Ne diyelim inşallah biran önce Revlon ülkemize dönüş yapar da bütün renkleri deneme imkanı buluruz :)










4 yorum:

  1. Güle güle kullanın, benim de alınacaklar listemde Sugar Frosting, gerçi bulsam hepsini alırım sanırım :)
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim ..benim de aklımda 2-3 renk var:)))

    YanıtlaSil