LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

23 Aralık 2013

Cümle Tamamlama MİM'i !!!!

Birkaç arkadaşımdan gelen bu MİM çok hoşuma gitti , hemen yapmak istedim.




1. Elimden gelse   şimdiki aklımla bir 10 yıl önceye gidebilsem..
herkesin hayali değil midir?

2.Kendi kendimi kontrol etmekte zorlandığım konu,  gördüğüm  haksızlıklar karşısında dilime hakim olamamak.

3.Beni en çok kaygılandıran şey çaresiz hastalıklar. İnsanın elinden hiçbirşey gelememesi çok üzücü.

4.Hayatımın en kötü anı annemi kaybettiğim an :( 

5.Yalnızken kendimi mutlu etmeyi bilirim. Kendi kendime yapacak  çok şey bulabilirim.

6.Nefret ettiğim insan birkaç tane var. İlişkilerimi nefret boyutuna getirmemeye çalışırım ama canımı acıtırlarsa bazı şeyleri haketmişlerdir...

7.İşimden memnun değilim dersem iş arayanlara haksızlık etmiş olurum, acısını biliyorum çünkü. Zaten işinden memnun kaç kişi var ki? Ben işimi ve  çalıştığım ortamı seviyorum.

8.Kadınlar Mars'tan\ erkekler Venüs'ten.. bunu böyle kabul etmek, ama niye ama diye kendini yormamak lazım.

9.Hayat çok zor bir sınav ve maalesef çok kısa. Hiçbirşeyi ertelememek lazım.

10.Çocukken mutluydum, hayat ne kadar masum ve kolaymış.

11.Başkalarının zayıf tarafını kullanmak çok acımasızca gelir.

12.Yalan söylemek acizlik ve mutlaka birgün gerçek ortaya çıkar.

13.Her şey kötü gittiği zaman  "geçecek" diye kendime güç vermeye çalışırım ve dua ederim. 

14.Geceleri yaşamayı seviyorum. Gece insanıyım galiba :)

15.Başkalarına göre  güleryüzlü ve dürüst bir insan olduğumu söylerler. 

16.Kurtulmak istediğim korku yükseklik korkum!

17.Bazen düşünüyorum da bazı insanlara hakettiklerinden çok değer vermişim.

18.En çok utandığım şey pot kırmak. 

19.Keşke annem hep yanımda olsaydı.

20.Anlamıyorum insanlar nasıl bu kadar ikiyüzlü, materyalist, bencil ve hırslı olabiliyorlar.


Henüz yapmayan kim varsa gönderiyorum..Okumaktan büyük keyif alıyorum :)

4 yorum:

  1. anennin mekanı cennet olsun:( içim acıdı nilgünüm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Anneni kaybettigini okuyana kadar cok keyifli bir mimdi:( basin sagolsun, bir daha boyle bir aci yasamazsin umarim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm. çok tşk. ederim, kimse yakınlarının acısını yaşamasın isterim ama hayat maalesef ..

      Sil