LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

9 Aralık 2013

MakeUpForEver Rouge Artist Natural N45RED



Merhaba, sizler için en son keşfettiğim birbirinden güzel rujlarla birkaç post hazırladım. Yani blogda bu hafta bol bol ruj var :) 


Bundan bir 7-8 yıl önce kırmızı-bordo rujlara bayılacaksın hatta  gündüz bile süreceksin deseler güler geçerdim. Şimdi elim hep kırmızılara gidiyor. İlk yorumlayacağım ruju da yine kırmızılardan seçtim. 
MakeUpForEver markasının Rouge Artist Natural serisinden N45 Red. 





Bilmeyenler için MUFE'nin iki ruj serisi var. Rouge Artist Intense daha yoğun pigmentli olan seri, benim seçtiğim Rouge Artist Natural ise nemlendirici özelliği daha yüksek, renk yoğunluğu daha hafif olan seri.





045 Red yumuşacık, dudakta yağ gibi kayan ve rengini veren bir ruj. Saten bitirişli, doğal bir parlaklığı var. Besleyici ve nemlendirici özelliğinden dolayı dudaklarınızı yumuşacık yapıyor. 
Asla çizgilere dolmuyor. Kırmızı rujları kalemsiz kullanmak zordur ama bu rujda ne kalem, ne peeling, ne dudak balmı hiçbir şeye ihtiyaç duymadım. Oldukça kalıcı olduğunu da söyleyebilirim. 






instagram @nily21



Ben bu ruju NY Sephora'dan almıştım.Neyse ki bu marka bizdeki Sephora'larda satılıyor.
Ancak ben Make Up For Ever markasının İstiklal'deki yeni merkezine gitmek için sabırsızlanıyorum doğrusu.


4 yorum:

  1. renk süpermiş...
    ama nedense hep kırmızı ürkütücü gelir :)
    asi ruhlu seksi kadın imajı bu aralar oldukça çok kullanılan bir renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyordum ama artık fikrim değişti. Çok bağıran kırmızılardan kaçıyorum ama cilt ve saç rengine uygun bir kırmızı tonu seçildiğinde çok sofistike durabiliyor. Çok tşk. ederim yorumun için, sevgiler :)

      Sil
  2. Renk gerçekten hoş :) Fiyatı nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk.ler . Ben yurtdışından 20 dolara aldım. Burada satış fiyatının 52 TL civarında olması lazım.

      Sil