LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

2 Aralık 2013

Açlık Oyunları Ateşi Yakalamak ve Muhteşem Makyajlar!



Açlık Oyunları serisinin ikinci filmi Ateşi Yakalamak geçtiğimiz hafta vizyona girdi. 
3 kitabı da büyük heyecanla okumuş biri olarak filmi kaçırmam olmazdı. 
Genellikle kitaptan uyarlanan filmler aynı tadı vermese de (-ki bu oldukça iyi bir uyarlama diyebilirim), böyle görsel açıdan  özel filmleri de kaçırmamak gerekir. 
Filmden çok bahsetmeyeceğim ama  ilkinden daha heyecanlı, biraz daha karanlık ve ürkütücü olduğunu söyleyebilirim. Kitapları okuyanlar zaten olayları biliyor. 
Benim filmin konusundan sonra  en çok ilgimi çeken filmde uygulanan makyajlardı (malum algıda seçicilik :) Yabancı bloggerlar bu makyajları uygulamaya başlamış bile :)
Cover Girl markasının filmin makyajlarını yaptığından bu yazımda bahsetmiştim.
Gerçekten de özellikle Jennifer Lawrence'in canlandırdığı Katniss ve Capitol'ın refakatçisi Effie'ye canlandıran Elizabeth Banks'ın makyajları muhteşem. Katniss'in gelinlikle çıktığı sahnedeki güzelliği, kırmızı ışıltılı makyajı, Effie'nin kağıt kirpikleri görülmeye değer.
Sizleri bu makyajların görselleriyle başbaşa bırakıyorum ve bu türe meraklıysanız filmi görmenizi tavsiye ediyorum. 












Dip Not: Aşağıdaki resimde göreceğiniz montunun üstüne giydiği triko parçaya da bayıldım..
Yakında moda olur mu dersiniz????


13 yorum:

  1. Filmin bitişi benim için hüsran olsada (kitabını okumadım) makyajlar ve effectler muhteşemdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Beğümcüm, kitabı okumayanlar için çok ortada bir final.hatta ben okuduğum halde gidip bir daha 3. kitabı okuma ihtiyacı hissettim :)

      Sil
  2. Muhteşem kelimesi abartı olmuş bence.teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Kitabı sipariş ettim, gelir gelmez en baştan başlayıp okuyacağım, sinemada Katniss'in son attığı oktan sonra alkışlayanlar dahi oldu o nedenle sonraki finali tatmin edici olmadı o noktadan sonra :)
    Şimdi kitabım gelsin de okuyayım diye internette yorum dahi okumadım, heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ah bir de makyajlar, Katniss rolünü canlandıran hatunun hem giydikleri hem de sürdüklerinde torpil geçmişler bence anacım! :) Hepsini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. torpil konusunda haklısın:), gelinlik ve sonrası dönüşüm çok güzeldi..bence de çok ortada bitti ama tamamen kitaba göre gitmişler ..kitaplar daha etkileyici zaten..beğeneceğinden eminim:)

      Sil
  5. Ilk gorseldeki makyaja bayildim

    YanıtlaSil
  6. çapraz çanta takıldığında triko güzel olabilir ama onun dışında gereksiz sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kullanışlı değil ama hoşuma gitti işte :)

      Sil