LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Aralık 2013

Sally Hansen Uzatıcı ve Besleyici Tırnak Bakımı



Mevsim değişiklikleri cildime, saçıma ve tırnaklarıma iyi gelmiyor. Nemsizlik , kuruluk  problemi yaşıyorum. Özellikle tırnaklarımda kat kat soyulma ve kırılma problemi artınca rutin kullandığım ürünleri kenara alıp, daha kuvvetli bir ürün denemeye karar verdim.
Sally Hansen'den  Uzatıcı ve Besleyici Tırnak Bakım ürününü yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum 
Bu ürün sadece 1 kez kullanıldıktan sonra etkisini 10 güne kadar sürdürmeyi vaadediyor. İçeriğindeki Blue Algae ile kırılgan ve uzamayan tırnaklarımızı beslemeye ve uzatmaya yardımcı oluyor. Ayrıca  patentli Time-Release  Teknolojisi, sürekli olarak tırnaklarımızı canlandırıp güçlendiriyormuş.




15 gündür kullanıyorum ve gerçekten  tırnaklarımdaki soyulma ve kırılma sorunu ortadan kalktı. Etkisi 10 gün kadar sürüyor dense de , hafta da 2  bazen 3 kez oje değiştiriyorum. Her seferinde ojeden önce baz olarak bu ürünü uyguladım. Tırnaklarımın daha hızlı uzadığı ve güçlendiğini gördüm. 
30 TL. civarında bir fiyatı var. Bu fiyat yüksek gelebilir ancak büyükçe şişesiyle uzun süre gidecek bir ürün.  Kırılan, uzamayan, zayıf tırnaklarınız varsa bu ürünü rahatlıkla önerebilirim :)









3 yorum:

  1. Ben de aynı dertten mustaribim. Alıp denemeliyim, teşekkür ederim post için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım memnun kalırsınız, ben tşk. ederim yorumunuz için sevgiler :)

      Sil
  2. Merak ettim, deneyeceğim.

    YanıtlaSil