LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

30 Aralık 2013

Mutlu Yıllar!!!



Her fırsatta tekrarlarım,  benim için kutlanmaya değer iki gün var biri yılbaşı diğeri doğumgünü..
Sanki herşey sıfırlanacak ve yeniden başlayacakmış gibi..

Bu seneye kadar her yılbaşı beklentilerim, hedeflerim yüksek olurdu, 
ancak bu sene farklı hissediyorum..

Her ne kadar kendi adıma iyi bir yıl geçirmiş olsam da, genele baktığımızda 
2013 pek mutlu bir yıl değildi.
Hani Maya'ların kıyamet gününü beklerken, birileri demişti ya bu aslında dünyanın sonu değil ama bir uyanış ve farkındalık olacak diye. 
İşte ben bunu, toplum olarak bu sene yaşadığımızı düşünüyorum.

Özgürce, kardeşçe, hoşgörüyle  ve birbirimize saygı duyarak yaşamanın ne kadar kıymetli olduğunu, maalesef çok acı bedeller ödeyerek hatırladık. 
2014 için en büyük temennim bu acıların asla tekrarlanmaması..
Bu kaos ortamının biran önce sonlanması..

Çünkü  bu sene gördüm ki  huzur içinde yaşayamadıktan sonra  ne tatil planları, ne verilmek istenen kilolar, ne alınmak istenen ayakkabılar, parfümler, giysiler hiçbirinin kıymeti yok.
Bu nedenle bu sene istek listeleri, uzun vadeli planlar falan yapmadım..
Sadece sevdiklerimle birlikte  yaşadığım güzel anların tadını çıkarmaya ve 
hem ruh hem de bedenen daha sağlıklı yaşam için kendime daha çok özen göstermeye çalışacağıma dair kararlar aldım.

Sizler için de tüm sevdiklerinizle birlikte sevgi , huzur, barış ve güzelliklerle dolu mutlu bir yeni yıl diliyorum. 
Tüm kalbinizle dilediğiniz herşey gerçek olsun :)


1 yorum:

  1. ne kadar doğru şeyler ve ne harika dilekler! ben de sana çook mutlu bir yıl diliyorum canım, öpücükleeer :*

    YanıtlaSil