LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

2 Ocak 2014

Little Butterfly'dan yılbaşında gelen güzel hediyelerim!


Yeni yıl öncesinde MaviDükkan bloğunun yılbaşı temalı hediyeleşme etkinliğine katılmış ve LittleButterfly bloğunun sahibesi sevgili Sena ile eşleşmiştim. 
Yılbaşı öncesi gelen hediyemle ancak buluşabildik ve hediyemi paylaşmak bugüne kaldı.
Noel Baba şapkasını anımsatan kırmızı kese içinde birbirinden şeker banyo ürünlerime bayıldım. Sevgili Sena kırmızı ojemi de ihmal etmemişti :)
Mis kokulu, yeni yıl temalı bu güzel ürünler banyomda yerini aldı bile. Bir süre kullanmaya kıyamam. 
Ama kırmızı Pastel ojemi yılbaşı gecesi sürdüm.
Güzel arkadaşıma  hediyeleri için,  MaviDükkan'a bu güzel etkinliği düzenlediği için çok teşekkür ediyorum  ve mutlu bir yıl geçirmelerini diliyorum.




2 yorum: