LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Ocak 2014

Milk Shake Nemlendirici Saç Kremi



Çok uzun süredir röfleli saç kullanıyorum. Saçlarımın boyu da uzun olduğu için, düz olmasına rağmen,  röfle sonrası özellikle enseme yakın kısımlar kuruduğundan kolayca karışıyor. Hem saçımın kolayca açılması, hem de nemlendirme özelliğinden dolayı MilkShake markasının durulanmayan nemlendirici saç kremini (aslında köpük) tavsiye ettiler. Son dönemde saç ürünlerimi sachane sitesinden alıyorum, bunu da oradan sipariş verdim. Bu siteyi tavsiye ederim, fiyatları piyasaya göre oldukça uygun, taksit imkanı var ve kargonuz hemencecik ulaşıyor. 


                                               


Ürünün 100 ml (30 TL)  ve 200 ml'lik (49 TL)   iki boyu var. Ben büyük boyunu aldım. Haftada 3 gün kullanımla  yaklaşık 2 ay idare etti. 


                                                    

Spreyli kutusunda ve saç köpüğü formunda. Hatta elime sıkınca (adı ve kokusu yüzünden sanırım) krem şanti gibi geliyor. Çok güzel bir kokusu var.




Nemli veya kuru saçınıza uygulayabilirsiniz, durulanmıyor. Bir sonraki yıkamaya kadar etkisi sürer dendiği için sadece saçımı yıkadıktan sonra nemliyken uyguladım. 

İçeriğinde süt ve buğday proteinleri var, bunlar saçınızın katmanlarını yeniden yapılandırarak onarmaya yarıyor. Aynı zamanda yumuşatıcılarda saçınızda uzun süreli nemlendirme sağlıyor.  

Yararları bölümünde "tüm vücut ve yüzü  nemlendirmek için idealdir" yazmış. Yüzüme tabii ki sürmedim ama saçıma sürerken ellerimi de yumuşattığını farkettim :)

Mutlaka alın, olmazsa olmaz diyeceğim bir ürün değil. Daha uygun fiyatlı alternatifleri de mevcut. Ancak saçlarınıza bütçe ayırabiliyorsanız ve özellikle kıvırcık,kuru, zor taranan saçlarınız varsa önerebileceğim bir ürün.  
Sizin tavsiyelerinizi de merakla bekliyorum :)





16 yorum:

  1. Güle güle kullan herkes bu üründen bahsediyor bu ara ama bir saç kremine sanırım bu kadar para veremem =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk. ederim Ceyda'cım..Kesinlikle mutlaka alınması gereken bir ürün değil zaten. Çok daha uygun fiyatlı ve başarılı saç nemlendirici ürünler var, Ben alalı 2 aydan fazla oldu, kullanıp öyle yazayım diye beklemiştim ama şu aralar moda olmuş farkındayım :)

      Sil
  2. Ben kuaföre gittikçe bunu kollarıma sürüyorum :) tabi yaz aylarında
    Gerçekten başarılı bir ürün bence, benim saçlarıma iyi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bak krem olarak kullanmaya cesaret edemedim ben gerçekten başarılı demek ki . tşk.ler Senacım :)

      Sil
  3. güle güle kulln tatlım : ) bu aralar saç bakım ürünlerine taktım elimdekilerin bitmesi sonucu alabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma cnm, aynı durumdayım, ben de bir süre elimdekileri bitirmeden yeni birşey almayacağım :)

      Sil
    2. Son zamanlarda pek göz önünde olan bir ürün, sanırım ben de bu furyaya karşı koyamayacağım. Morfose markası da milkshake isimli bir ürün çıkarmış özellikleri benzer onu da deneyebilirim başlangıç amaçlı

      Sil
    3. Morfose'u merak ediyorum ben de, denersen biz de senin yorumlarını isteriz , sevgiler :)

      Sil
  4. İsmi bile fazlasıyla tatlıymış! Krem olarak sürülmesi çok ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.d. bana da değişik geliyor ama yine de krem olarak kullanmaya cesaret edemiyorum :)

      Sil
  5. ben denemedim ama işlevinden çok kokusu ile ilgili yorumları görüyorum hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir ürün ama saçlarda mucize yaratıyor diyemem, fakat kesinlikle güzel kokuyor..sevgiler :))

      Sil
  6. İsmi de yapısı da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Nilgün hanım yukarda çok daha başarılı daha uygun ürünler var demissiniz.neler mesela onlar :) ha bide bu ürün saç diplerine surulebiliyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben durulanmayan ürünleri pek saç diplerime sürmemeye çalışıyorum. Ancak bu köpük cilde de uygulanabildiğinden saç diplerinde bir sorun çıkarmıyor. Benim saçlarım kuruya yakın bu yüzden kullanabildim. Belki çabuk yağlanan saçlarda kullanılması uygun olmaz ama bu konuda net bilgim yok. Daha uygun fiyatlı ürünlere gelince örneğin Urban Care bu ürüne çok benzer süt proteinleri içeren Shake Repair köpük çıkardı. Fiyatı neredeyse yarı yarıya.

      Sil