LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Ocak 2014

Ayrılmaz İkili : Nescafe Classic ve Nestle Cofee-Mate


Yakın çevrem gayet iyi bilir ki ben kahve insanıyım. Çok çok uzun süredir çay içmiyorum diyebilirim, kahvenin tadını kokusunu daha çok seviyorum.  FikriMühim'in  Ayrılmaz İkili  Nescafe Classic ve Nestle Coffee-Mate kampanyasını bu nedenle tereddütsüz kabul ettim. 



Biri kendi içimim için diğeri bir arkadaşıma hediye etmem için iki kutuda Nescafe Classic ve Nestle Coffee-Mate paketleri gönderildi.  Kahvemi genellikle light sütlü içmeyi seviyorum, nedeni tamamen kalorisel :). Ancak Nestle Coffee Mate'in Light alternatifi de bulunuyor. Böylece hem kahvemizin tadını ve kokusunu bozmadan daha yumuşak bir içim keyfi yaratıyor, hem de fazla kalori kabusundan kurtarıyor.



Kahvenin zararlı olduğunu düşünenler olabilir. Unutmayın ki herşeyin fazlası zararlı. 
Ölçüyü kaçırmadıktan sonra zararından çok faydasını görebilirsiniz.

Neymiş kahvenin faydası derseniz:

  • Canlandırır
  • Günde 200 mg kafein içeren 2-3 fincan kahve dikkat, odaklanma ve hafıza yeteneklerimizin artmasına yardımcı olur
  • Kafein fiziksel aktivitelerde performansınızı artırır
  • Özellikle Parkinson hastalığına karşı yararları tespit edilmiştir.
  • Karaciğer fonksiyonlarında olumlu etkileri olduğu yine bilim adamlarınca kanıtlanmıştır.
  • İçeriğindeki antioksidanlar serbest radikallerden hücrelerimizi korumaya yardımcı olur.(kaynak)
Şu anda dışarda oldukça puslu ve yağmurlu bir hava var. Az sonra eve gidip, camın önüne kurulup sıcacık bir fincan Nescafe, yanında  bir dilim kek eşliğinde kitabımı okumayı düşünüyorum. İsterseniz size de bir fincan ikram edebilirim :)





5 yorum:

  1. Ya bu ikili benim en sıkıntılı zamanlarımdaki tek ilacım! Öyle ki sınav zamanları dert ortağım. Dizi izlerken yalnızlığımın tadı :) Herşeyin çaresi var mesela çok içtiğim için nescafe gold içiyorum günlük hayatımda ama sınav döneminde classic olmazsa olmaz:)) Keyifli lıkır lıkır iç canım afiyet bal olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim cnm..yaşasın kahve kardeşliği :))

      Sil
  2. benim kahve ile pek aram yok ama kokusuna bayılırım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba o paketin üzerinde neden fiyat yaziyor yoksa ücret mi ödüyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır herhangi bir ücret ödemiyoruz. FikriMühim tarafından denememiz için gönderiliyor.

      Sil