LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

8 Ocak 2014

AVON All Over Face Brush


Avon'un yeni çıkardığı fırçaları  bu ay %50 indirimdeydi. Denemek için All Over Face Brush (büyük yüz fırçası) sipariş vermiştim. 

Sentetik oldukça yumuşak ve sık kıllara sahip bir fırça. Pudra ve top allıklarla kullanılması önerilmiş. Sentetik fırçaları severek kullanmama rağmen bu fırçaya alışamadım.  Sanırım fazlasıyla yumuşak olmasından dolayı kontrollü uygulama yapamıyorum. Elbette RT / Sigma fırçalarının performansını beklemiyorum ama eski kataloglardaki tamamı siyah, açılı allık fırçalarından memnun kalmıştım. Bu ise oyuncak fırça hissi uyandırdı bende. Makyaj çantamda gün içinde pudra tazelemek vs.maksatlı bulunduracağım  ama  aynı seriden başka fırça almayı düşünmüyorum. Sizin bu seriden kullandıklarınız var mı? Memnun musunuz?
(Normal satış fiyatı 15,20 indirimli 9.90 TL)





3 yorum:

  1. Evet ben eyeliner, göz farı ve de göz altı kapatıcım için fırça aldım. Ama özellikle bunu almadım. Çünkü gördüm almadan önce Avon toplantımızda. Dediğiniz gibi yumuşak, aslına fırça kılları uzun ve sanki sallanıyor böyle fırça :)
    Ama ben diğer fırçalarımdan memnunum. Tabi ki çok çok ileri derecede değil bu hoşnutluk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sünger uçlu far fırçasından çok memnunum, hatta birkaç tane yedek aldım, ancak daha iyi fırçalara alışınca bunlar hiç olmuyor maalesef..tşk. ederim yorumunuz için :)

      Sil