LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Ocak 2014

Dore Online'dan el ve ayak bakım kremleri !



Dore birçoğunuzun bildiği bir direkt pazarlama şirketi. Kozmetikten aksesuara, ev bakımından bebek ürünlerine kadar pekçok ürün grubu mevcut.
Aralık ayında Ankara'lı blogger arkadaşlarımızla gerçekleştirdiğimiz yılbaşı partisi etkinliğinde bize, içinde parfümden mutfak ürünlerine kadar birçok ürün barındıran paketler göndermişlerdi. Bu ürünleri bazen instagramda vakit buldukça da burada sizlerle paylaşıyorum.Bu aralar taşınma telaşım var ve blogla pek ilgilenemiyorum ama ay sonunda yerleşeceğim inşallah :)

Bugün paketimizden çıkan  el ve ayak kremlerinden bahsetmek istiyorum. 


Toz alerjim nedeniyle sürekli el yıkamak gibi bir huyum var. Bu nedenle el kremlerimi yanımdan ayıramam. Ancak  el kremi deyip geçmemek lazım, kokusu, yoğunluğu, yağlandırmadan yumuşatması gibi özelliklere dikkat ederim. Velvet Hands el kremi adı gibi kadife ellere sahip olmanıza yardımcı oluyor. İçeriğinde limon özleri, şeftali, vişne, yaban gülü, aloe, kolajen, elastin ve doğal betain bulunuyor. Sürüldüğü anda cilt tarafından emiliyor. Çok severek kullanıyorum









İkinci ürünümüz ise Satin Feet adlı yumuşatıcı ayak bakım kremi.  İçeriğinde tarçın konsantresi var ve sürerken bu kokuyu alıyorsunuz. Koku hassasiyetim olmasına rağmen ayaklarımda yarattığı rahatlık hissini çok sevdim. Ayrıca shea yağı ve vitaminlerle ayaklarınızı yumuşacık yapıyor. 





 Dore'nin merak ettiğim pekçok ürünü var, denedikçe sizlerle de paylaşacağım. Sizin önereceğiniz ürünleri de merakla bekliyorum :)


10 yorum:

  1. ben diğer kırmızı kutulu el kremini de çok sevdim.. gerçekten çok güzel nemlendiriyor bu ankara soğuğunda! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim paketimde yoktu ondan..kullananlar hep memnun kalmış..almayı düşündüğüm ürünlerden biri :)

      Sil
  2. Ben Dore'den gelen kremlere bayıldım ama keşke paraben içermeseymiş dedim >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef içerik pek temiz değil, ama arada görmemeye çalışıyorum işte :)

      Sil
  3. bende sevdim el kremini : ) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. ben bu markayı duymamıştım daha önce ama el kremi olmazsa olmaz tabi hele soğuk kış günlerinde
    bu arada taşınma işinde de bol bol kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Polonya'da çok vardı bu markanın ürünleri, oradan geliyorlar sanırım :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil