LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Ocak 2014

MİM - Kışa Dair Herşey!





Birçok blogger arkadaşım bu MİM'i yapmış ve göndermişti ama ben atlamışım, fırsat bulmuşken cevaplamak istedim.


  • Kış deyince aklına ne geliyor?
          Soğuk!!!
  • Favori kış aksesuarların nelerdir?
          Eldiven ve fular/atkı 
  • Kahve mi Çay mı Sahlep mi?
         Kahve her zaman...
          Sahlep seviyorum ama dilimi yakmadan sahlep içebilmişliğim yok  henüz!

  • Favori kış mum'un?
          Ikea'nın kahveli/çikolatalı mumlarını kış gecelerine çok yakıştırıyorum.  
          Zaman zaman da    tealight'lara Muji'nin  Calming&Relaxing esanslarından damlatıyorum.  Lavantalı,    bergamutlu insanı gerçekten rahatlatan bir kokusu var.



  • Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?
         Eyeliner. Kırmızı ruju çok sevsem de genelde gece tercih ediyorum. 
         Hatta işyerinde hiç ruj  sürmüyorum, lip balmlar yetiyor.

  • En sevdiğin kırmızı ruj?
          M.A.C. Russian Red







  • En çok giydiğin kazak?
          Victoria's Secret'tan neredeyse 5-6 sene önce  bordo, kolları pullu bir kazak almıştım.      Aldığımdan beri her kış bir-kaç kere giyiyorum. Hiç bozulmadı ve hala bıkmadım, çok   seviyorum. 

  • Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş.
           Sanırım ortaokuldaydım,  benden hoşlanan bir çocuk, dikkatimi çekmek için suratıma   kartopu  fırlatmıştı. Ancak nasıl sıkıştırdıysa o kartopunu, buz kalıbına dönüşmüş, direkt gözümü patlattı. Bir hafta mor gözle dolaştım, ve tabii ki o çocuktan nefret ettim :)
  • Favori kış ojen?
          Kışın en  çok bordo oje sürmeyi seviyorum. 


  • Kısa bot mu? Uzun bot mu?
          Kısa bot.

  • Favori kış parfümün?
         Yaz kış farketmez her zaman Chanel Chance. Pek çok farklı  parfüm alsam da, imza  parfümüm her zaman Chanel Chance'dir. 


  • Favori kış makyaj ürünün?
          Yaz sıcağında özel günler dışında far kullanmıyorum. Bu açığı kışın kapatıyorum. Kışın         far+eyeliner+rimel üçlüsüyle yoğun göz makyajı yapmayı seviyorum. 
  • Favori kış cilt bakım ürünün?
          Nemlendirici.
  • Kış mı yaz mı?
         Tabii ki yaz !





Mim cevaplamayı  ve okumayı seviyorum, blog sahiplerini daha yakından tanımamı sağlıyor. 
Bu yüzden  bu MİM'i henüz cevaplamayan tüm bloggerlara gönderiyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder