LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Aralık 2013

AliExpress.com Alışverişlerine devam...


AliExpress'den ilk alışverişimi burada yazmıştım.  
İkinci olarak takı grubundan alışveriş yaptım. 
Bizde oldukça yüksek fiyata satılan taşlı kolyelerden almak istiyordum. Oldukça uygun fiyatları görünce yine bu siteyi denemek istedim.  Hepsini aynı satıcıdan seçtim, 15 dolar üzerine kargo ücretsiz olduğu için ayrıca kargo parası ödemedim. Aşağıda gördüğünüz ürünlerin bana toplam maliyeti 19 dolar civarında.
25 Kasım'da verdiğim siparişim 16 Aralık'ta elimde oldu. Yani kargo süresi yaklaşık 3 hafta sürüyor.

Satıcılar oldukça nazik ve ilgili. Tüm sorularınıza hızla cevap veriyorlar, istediğiniz ürün kalmadıysa anında bilgisini veriyorlar vs.  Paketleme oldukça sağlam. 

Bu siteden alışveriş yaparken sadece tekstil ürünlerinin ölçülerinde dikkatli olmanızı öneririm. Çünkü large bedenleri bile bizdeki dar kalıp  medium beden  gibi. Onun dışında siteyle ilgili bir sorun yaşamadım.

Aldığım ürünlerin kalitesine gelince,  Zara, MNG gibi mağazalarda satılan ürünlerle aynı kalitede (zaten onlar da aynı yerde yapılıyor :) Ancak fiyatları aşağıda göreceğiniz  gibi çok farklı, neredeyse tek kolye fiyatına hepsini aldım. Bir grup takı siparişim daha var, merakla bekliyorum. Sanıyorum bu siteden alışverişlere bir süre daha devam edeceğim.

Neler aldığımı merak ediyorsanız buyrun bakalım beğenecek misiniz :)))


5,74 dolar.





 3,98 dolar


 3,98 dolar


5,32 dolar





16 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Nilgün bayıldım hepsinee!!! Favorim baştaki yeşil taşlı kolye gerçi :) Güle güle kullan, sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım çok tşk. ederim..O yeşil için aldım zaten diğerlerini de :))

      Sil
  3. Hepsi çok güzel görünüyor tatlım.Benim favorim ilk resim ve ondan sonra gelen ayıcıklı kolye...
    Güzel günlerde kullan tümünü :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller, güle güle kullan :)
    ,
    İlk kolye benim de favorim <3

    YanıtlaSil
  5. aliexpressden alışveriş yapmış ve bunu gittigidiyorda satmış birisi olarak diyorumki harika bir yer birde dolar pahalanmasa çok güzel olurdu. alışverişde yardımcı olabilirim. sitemde ayrıntılar var oradan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. voawwwww yesiş taşlı kolyeye bayıldım! aliexpressten hiç alışveriş yapmadım, ebay mantığı mı acaba? yani satıcıyla konuşup ürün siparişi mi veriliyor güvenilir olup olmadığına göre? hep sorunsuz gümrüğe takılmadan geliyor mu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk.ler. Evet aynı e-bay gibi. Sitede farklı farklı satıcılar var. Ben genelde aynı satıcıdan ürünler seçmeye çalışıyorum, bazılarında ücretsiz kargo için fiyat sınırı var çünkü (minimum 10/15 dolar gibi) Seçtiğiniz ürünle ilgili satıcıya mail atıp yazışabiliyorsunuz, Ben şimdiye kadar 4 sipariş verdim. Yaklaşık 3 haftada hepsi elime geçti. Kozmetik alışverişi yapmadım ve küçük tutarlarda alışveriş yaptım, gümrük sıkıntısı yaşamadım. Gümrük konusu çok değişebiliyor, örneğin feeluniqe sitesinden herkes alışveriş yapıyor, ben 3 kez sipariş verdim hiçbiri elime geçmedi. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  7. Farklı satıcılardan alırsak tek tek mi gonderiyorlar yoksa bir sekilde birlestirip mi gonderiyorlar?
    Kaliteleri nasıl bu arada?
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrı ayrı gönderiyorlar..takılarda kalite durumu yazımda da bahsettiğim gibi Koton/Zara kalitesinde..çok çok kaliteli diyemem orta derece 2-3 gündür kullanıyorum şimdilik kararma olmadı..

      Sil
  8. hepsi çok güzel canım, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil