LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Aralık 2013

Avon True Color ikili farlar-Mod Gold






Avon True Color ikili farlardan Mod Gold son günlerde sık sık kullandığım bir palet.  


Bir tarafında yeşile kaçan bir gold,diğer tarafında koyu acı bir kahve rengi var.
Dörtlü paletlerine göre pigmentasyonları daha iyi. Fazla tozutmuyor. 




Bazsız kullandığımda çok kalıcı değil, ancak iyi bir baz ile gün boyu bozulmadan kalıyor. 



Resimde bu paletle yaptığım  makyajımda ilave olarak Avon SuperShock Blackberry göz kalemi var. 
Göz makyajında son takıntım gold tonlar olduğundan bu paleti severek kullanıyorum. 
Bu seriden Powerful Copper'da da aklım kalmıyor değil ama acil bir kozmetik diyetine girmem lazım!

6 yorum:

  1. Gule gule kullan makyajin cok hos gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de altın rengi stick eyeliner alıyorum durduramadım kendimi! :))

    YanıtlaSil
  3. Şu an bu ikiliyi almadığıma öyle pişmanım kii... nefismiş renkleri!!! Katalogda ilk gördüğümde istiyorum :) Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim al mutlaka beğeneceğinden eminim :)

      Sil