LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

9 Aralık 2013

Estee Lauder Signature Hydra Lustre ruj :31 Spiced Coral




Kasım ayında  Tekin Acar'da Estee Lauder'ın  Imacth etkinliğine katılarak cilt renk ölçümü 
yaptırmıştım.

Cilt tonuma uygun ürünleri önerip bu ürünlerle  makyaj yapmışlardı. İşte bu harika rujla o makyaj sırasında tanıştık ve hatta fazlasıyla kaynaştık:)

                                   


Estee Lauder  high-end markalar arasında sevdiğim bir marka ama ilk tercihim olmadı hiç.  
Bu  etkinlik sayesinde  ürünlerini karıştırma fırsatı buldum, birkaçını da alınacaklar listesine 
ekledim. 
Ancak bu ruju bekletemezdim. 




Ambalajı konusunda zaten söylenecek söz yok. Altın rengi  nefis  kutusunda.

Yumuşacık kremsi bir yapısı var. Kolayca sürülüyor ve rengini hemen veriyor.  




Nemlendirmesi oldukça iyi.  En kuru dudakları bile anında kendine getirecek cinsten.
  
Çizgilere dolma gibi bir sorun yaşatmıyor.  Saatler boyu kalıcı diyemem ama oldukça dayanıklı. 
Kokusu ve tadı yok.




Rengi tam istediğim gibi açık  mercan tonlarında. 

Sanırım benim kullanabileceğim, ölü gibi göstermeyen  maksimum nude tonu da budur :)







8 yorum:

  1. Benim ilk rimelim Estee Lauder dı çok severek kullanmıştım hiç rujum olmadı bu markadan ama anneminkileri kullanma şansım oldu bol nemlendiricili oldukça kalıcı rujlardı güle güle kullan sende :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anlatmışsın.... Renk şahaneeee.... Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. nefis bir renkmiş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Rengi cidden çok hoşmuş. Bende de aynı markanın woodland berry rengi var ama o çok daha koyu bir renk, buna ben de bir bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim. eminim sendeki de çok güzeldir :)

      Sil