LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

4 Aralık 2013

Wet n Wild Fergie oje koleksiyonundan Going Platinum!


Wet n Wild birçoğunuzun bildiği ve maalesef yine ülkemizde satılmayan, uygun fiyatlı ürünleri olan  bir marka.  Bu marka Black Eyed Peas grubunun güzeller güzeli vokali Fergie için bir makyaj koleksiyonu çıkarmıştı. Koleksiyonun ojelerini merak ediyordum. 
002 numaralı Going Platinum isimli ışıltılı ojesini görünce  tam benlik diyerek aldım.  
Sürünce gördüm ki gerçekten öyle. İçinde mikrosimleri olan ışıl ışıl bir oje. 
İki katta harika sonuç veriyor. Elinize pütürlü gelen bir yapısı yok sanki folyo yaptırmış gibi parlak bir bitirişi var. Fırçası geniş, rahat sürülüyor ve çok çabuk kuruyor. 3.49 dolarlık fiyatı vardı, eğer imkanınız olursa mutlaka alın diyebileceğim bir oje. 









6 yorum:

  1. Kışın bu renk oje kullanmayı çok seviyorum bende.O oje standına aşık oldum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma pişmanım başka renkler almadığıma :)

      Sil
  2. parıltılara uzun zamandır ara vermiştim, şimdi görünce aklıma geldi onları göz önüne çıkarayım :) Fergie'ye de bayılıyorum bu arada adı geçmişken yazmazsam olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de . hem tarzını hem sesini çok beğeniyorum

      Sil