LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Aralık 2013

TARTE Ruj- Golden Pink


Yeni bir Tarte ile karşınızdayım. Bu seferki ürünümüz  Amazonian Butter Lipstick! Bu rujların güzelliğini duyuyordum ama almamın en büyük nedeni şu şirin mi şirin çiçekli kutusu oldu. 
Tarte reyonundaki her ürün  ambalajları ile beni al diye bağırıyor  zaten.



Rengi Golden Pink.  Ama içinde ne gold ışıltı var ne de öyle fazla bir pembe renk veriyor. Yumuşacık hafif bir pembe parlaklık veriyor o kadar.Günlük kullanım için harika. Nemlendirici özelliği var. İçeriğindeki esansiyel yağ asitleri ve A vitaminiyle ince çizgi görünümünü hafifletmeye, dudaklarınızı daha genç göstermeye yardımcı oluyor.  
Şu Tarte artık ülkemize de gelsin rahat rahat sürelim sürüştürelim :) 












10 yorum:

  1. kabı nasıl şekermiş bunun! :)

    YanıtlaSil
  2. Oyyy, herşeyi nefis yahu!!!! Tarte'a hayranım zaten, evet, ütfen Sephora duysun sesimizi!!!

    YanıtlaSil
  3. Rengi de kabı da harikaymış! Bir an önce Tarte gelsin istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
  4. çok şirin bir ambalajı varmış:)) essence in de vardı bir ara buna benzer bir ambalajı:) rengide çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence i kaçırmışım ben .. böyle ambalajlara bayılıyorum :))

      Sil
  5. ne tatlı bir pembe bu, hele ambalaja bayıldım <3

    YanıtlaSil