LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Kasım 2013

AliExpress'den ilk alışveriş!


AliExpress'den alışveriş konusunda çok kararsızlık yaşadım ancak, dayanamayıp yaklaşık 20 gün önce birkaç parça şey aldım. 


           


Bu sevimli çamaşır seyahat çantası ilk sipariş verdiğim üründü. Bugün kavuştuk kendileriyle. Çeşitli renk seçenekleri arasından tabii ki leoparlı olanı seçtim. 
Çok büyük değil, özellikle büyük size'lı, cup'lı çamaşırları sığdırmak zor. Ancak kısa seyahatler için çok işime yarayacak bir çanta. 3 takımı rahatça yerleştirebildim. Şeklinden dolayı çamaşırlarınızın formunu da koruyor. 
Fiyatı 7.5 dolar, kargo ücretsizdi. Sitede bazı renklerde içinde file bir cep görünüyor, ancak benim aldığımda yoktu. Sonradan farkettim ki sitesinde de leoparlı olanda cep yokmuş zaten. Son günlerde her çeşit organizer a kafayı taktığım için, bunun da çok işime yarayacağını düşünüyorum. Şimdi heyecanla diğer siparişlerimi bekliyorum !





15 yorum:

  1. Çok şirinmiş çok beğendim :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel gule gule kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. çok orijinal ya, iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. @beggummy @kozmetikperisi @SenaDursun, teşekkür ederim canlarım, öpüldünüz :)

    YanıtlaSil
  5. Harika! Bayıldıım yaa hem çok sevimli hemde çok işe yarayacak bir ürün. Valizin içinde iç çamaşırın şeklinin bozulmasına imkan yok! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok orijinal, çok sevdim!

    YanıtlaSil
  7. @ceyda'cım @tutumlu pudriyer tşk. ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeeel :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. Kararsız kalman normal çok ciciler :) Güle güle kullan canım gerçekten seyahat süresince bu tarz çamaşırlar yamuluyor çok sinir bozucu :/

    YanıtlaSil
  10. ben ilk önce makyaj çantası sandım :D iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  11. @LibyLiby @MissPoine @ Selda güzel yorumlarınız için tşk ler :))

    YanıtlaSil
  12. ne kadar güzel am ben ydışı alışverişini son iki ürünüm gelmediğinden bıraktım:(((
    ptt nin insafına kalınca iç ediyorlar gibi geliyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde birkaç kargom kayboldu Yıldızcım:(( hep ufak meblağlarda sipariş veriyorum bu yüzden. ne yalan söyliyim benim de aklıma aynı şey geliyor.. nerde bu kargolar???

      Sil
  13. merhabalar bende aliexpressten sipariş verdim ama aceleci davrandım galiba numara konusunda normalde 36 kullanıyorum ama US 7 numara sipariş verdim sizce büyük mü olur bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ayakkabı almadım ama numaraların kalıplarının biraz küçük olduğunu söylüyorlar..umarım uygun gelir ..sevgiler

      Sil