LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Kasım 2013

Lip Balm'lara devam : Maybelline Baby Lips!



LipBalm yazılarımıza bugün de Maybelline Baby Lips'lerle devam ediyoruz.
Maybelline Lip Balm'ların 3 farklı çeşidi var. Dr.Rescue olan tedavi edici özelliktekiler, hepimizin bildiği klasik Babylips'ler, bir de benim aldığım neon renklerdeki Electro Baby lips'ler.  Yine her biri kendi içinde 6 farklı aromayla çeşitlendirilmiş.


Ben tercihimi limon aromalı Fierce N Tangy ve portakallı Oh Orange'dan yana kullandım.Bünyenin C vitaminine ihtiyacı varmış demek ki farkında olmadan  hep turunçgilleri seçmişim:)
Sarı renge olan zaafımdan dolayı hemen FierceNTangy'yi denedim. Korkmayın EOS'lar kadar iç karartıcı bir durum yok ortada:)


Yine beğendiğim ve beğenmediğim yönleriyle anlatayım istiyorum.
Beğendiğim yönleri:
-Fosforlu renkleri çok şeker, insan gaza gelip  hepsini almak istiyor.
-Kokuları ağır değil, insanı rahatsız etmiyor.
-8 Saatlik nemlendirme vaadediyor, bu kadar uzun süre dayanmıyor ama nemlendirdiği    kesinlikle doğru.En azından dudağınızda yumuşaklık ve rahatlık hissedebiliyorsunuz. 
-Çok hafif parlaklık veriyor. Üstüne süreceğiniz rujun yapısını bozmaz.
-Yapış yapış değil. 


Beğenmediğim fazla bir özelliği olmadı  aslında. 
Ambalajını çok beğenmedim, kapakları çok basit ve kolay kırılabilir gibi geldi bana. Nivea'ların kutuları çok daha iyi kalitede.TR'de satılmaması  inanın çok büyük bir kayıp değil. Dün de bahsettiğim gibi elimizin altında çok uygun fiyata aynı işi, hatta daha iyi iş gören ürünler mevcut. 
Amerika'da satış fiyatı 2,97 Dolardı. Ancak bazı yerlerde 4.79 dolara satıldığını da gördüm. Belki ben indirimli almış olabilirim Sonuçta maksimum 5 dolarlık bir ürün. Hakettiği fiyatta budur. 






1 yorum: