LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Kasım 2013

EOS El Losyonu



EOS  lip balm maceramı burada yazmıştım. 
Lip balmlarını ne kadar beğenmediysem,  bu minik el kremini o kadar beğendim. 
Değişik tasarımlı ambalajıyla ilk andan dikkatinizi çekiyor. 
Artık mümkün olduğunca ambalajlara kanmamaya çalışıyorum ancak ürünün üstünde %97 doğal ve parabensiz yazılarını görünce tamamdır deyip çantaya atmıştım. 

                                                    

El kremlerinde losyonlardan pek hoşlanmıyorum, sık sık el yıkadığım için daha çok nem veren krem yapıdaki ürünleri seviyorum. Bu ürün losyon formunda ancak çok akışkan değil, cilt tarafından kolayca emiliyor, yağlı bir his vermeden  uzun süre ellerinizi yumuşacık tutuyor. İçeriğindeki  shea yağı , aloe  ve antioksidanlar  ile el bakımınızı yaparken 24 saat boyunca nemli tutma sözü veriyor. Dermotolojik olarak test edilmiş ve hipoalerjenik.
 İnsanı rahatsız etmeyen hafif bir çiçek kokusu var. Salatalık özlü ve kokusuz iki çeşidi daha var. 
Fiyatı çok uygundu 1,99 dolar, alma imkanınız olursa tavsiye edebileceğim bir losyon. 






11 yorum:

  1. İlk defa görüyorum bunu :) güzel bir ürünmüş yurtdışına gidince alınmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğendim, umarım sen de deneyince beğenirsin :)

      Sil
  2. yaptıklarına bakılınca fiyatı gerçekten çok uygunmuş yurt dışındaki yakınlarıma sipariş vermeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle durumlarda yurtdışında yakınlarının olması harika birşey :))

      Sil
  3. Canım benim çok sevimliymiş ambalajı.Çok iyi etmişsin almakla. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Lip balmlarını bende sevmedim ama bunu hiç denemedim :) Fiyatı da çok uygunmuş, denk gelirse denemek gerek ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hiç görmemiştim daha önce, uygun fiyata yeni bişey deneyip beğenince tadından yenmiyor :))

      Sil
  5. ben hep ambalajlara kananlardanım :)

    YanıtlaSil