LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Kasım 2013

Avon Diamond Sparkle - Mystic



Avon Diamond Sparkle serisi ojeler farklı şişe tasarımları ve birbirinden güzel  renkleriyle alınmayacak gibi değil. Ben seriden Mystic rengini seçtim. 



"Gerçek elmas tozu ile vurucu parlaklık" diye açıklamışlar. Gerçekten de oldukça ışıltılı bir oje.
Sürümü kolay, çabuk kuruyor. Ben ojeleri ince kat sürdüğüm için 3 katta tam rengini verdi ama 2 katta yeterli gelebilir. 
Bugün 3. gün ve koruyucu cila olmadan henüz hiç soyulma olmadı. Fırçası normal ama artık geniş uçlu ojelere alıştığımız için sanırım biraz daha kalın olsaymış iyi olurmuş dedim.





Bu ayki kataloğda %50 indirimle 6,20 TL'ye alabilirsiniz. Ben diğer renklerini sipariş verdim bile :)


4 yorum:

  1. renk çok güzelmiş ben de stunning cobalt isimli rengi sürdüm bugün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben de onu sipariş verdim .. çok aklım kalmıştı :)

      Sil
  2. Mycstic çok yakışmış ellerine.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil