LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

2 Kasım 2013

Victoria's Secret Ojeler!



Victoria's Secret ojelerini instagram (@nily21) hesabımdan paylaşmıştım. Detayları merak edenler olduğu için bugün kendilerini misafir ediyorum. 


Victoria's Secret'ta özellikle  vücut ürünleri ve gloss/oje gibi ürünlerde mutlaka kampanyalar oluyor. Kozmetik ürünlerinin hemen hepsini kullandım. Güzel ambalajları dışında mutlaka almalıyım kalitesinde pek ürünü yok. Ancak ojelerini denememiştim.Mor alttabanlı bir pembe olan Wild Side ile  koyu bordo bol ışıltılı  Thrill Seeker renklerini aldım. Çok farklı renkler yoktu zaten. 










Ojelerin şişeleri kocaman  (13,83 ml) . GoldenRose ile birlikte çektiğim resimde görebilirsiniz. 





Fırçaları klasik fırçalardan, ancak çok ince değil. Rahat sürülüyor.
Kuruma süresi oldukça iyi. İki katta tam rengini verdi. 

Pembe renkli Wild Side mat bitirişli bir oje. Bu renklerde TopCoat kullanmayı seviyorum. Ancak resimde rengi görebilmeniz için sürmedim. 

Thrill Seeker ise bol ışıltısına karşılık dokunduğunuzda pütür pütür gelmeyen bir oje. Resimleri ojeleri sürdükten 1 gün sonra çektim. 3 gündür de elimde ve topcoat olmadan  herhangi bir bozulma/soyulma olmadı. Yani oldukça dayanıklılar. 
Normalde 10 dolara satılan bu ojelerde 2 tanesi 15 dolar kampanyası vardı. Eğer imkanınız olursa denemeye değer....


 İç mekanda:

Günışığında: 







7 yorum:

  1. Thrill Seeker in rengine şişesine bayıldım:)) güzel günlerde kullan nerde buluruz ki türkiyede bilemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim..bildiğim kadarıyla ojeleri TR'de satışta yok..aslında çok çok farklı renkler değil ama olmayınca insan istiyor işte :)

      Sil
  2. Çok güzeller canım.Thrill Seeker'e ayrıca bayıldım.
    Çok yakışmış ellerine.Daha çok oje yazısı görmek güzel olur senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim.. daha çok yazı istiyorum ama öyle dar vakitler ayırabiliyorum ki bloga :)

      Sil
  3. Nasıl güzel renkler öyle çok yakışmış güle güle sürüştüresin ^^

    YanıtlaSil