LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

8 Kasım 2013

MAYBELLINE FIT ME PUDRA


Maybelline FITme serisinden 125 numaralı pudra ile karşınızdayım :)
Elimde çok fondöten var, fazla ihtiyacım olmadığından concealer delisi de değilim. Bu yüzden bu seriden sadece pudrayla yetindim. 



Oldukça uygun fiyatlı, fiyatına göre de performansı yüksek bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
Ambalajından başlarsak iki katlı bir kutusu var. İlk katında pudra, ikinci katında aynası ve pufu (sünger değil) mevcut. Makyaj çantalarına rahat sığabilecek boyutta.



Pudranın 18 renk tonu vardı. Ben  açık tenliler için  olan gruptan  125 numaralı Nude Beige rengini seçtim. Yumuşak, incecik, ipek gibi bir yapısı var. Asla kapatıcı bir ürün değil. Özellikle BB kremlerin  veya fondötenlerin üstüne sabitlemek için kullanılabilir. Yüzünüzde kesinlikle ağırlık yapmıyor. Anında aydınlık, taze bir görüntü veriyor. Tamamen mat diyemem, çok hafif sedefli  bir parlaklığı var. 






Karma ve kuruya dönük ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Benim cildim normal/karma. Bu mevsimde kuruya dönük oluyor. Kullandığım süre boyunca herhangi bir sivilcelenme  vs. yapmadı. 




Ürünün Amerika'da normal satış fiyatı 8.99 dolar, ben yine indirimden 5.99 dolara aldım. 
Bu fiyatları yazıyorum ki hem karşılaştırma yapma imkanınız olsun, hem de yurtdışından alma/getirtme imkanı olanlar bütçelerini ayarlayabilsinler :)


1 yorum: