LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

1 Kasım 2013

Physicians Formula Sexy Booster Allık/Aydınlatıcı



Bugün hepimizin bildiği bir markadan devam edelim istedim :PhysiciansFormula'dan Sexy Booster  aydınlatıcı/allık! 
Aslında bunu ürünü seçmemin tek nedeni şu minik detay desem bana gülmezsiniz sanırım. 





Ancak başlangıçta belirtmek istediğim bir konu var. 
NY'da fiyatlarını görünce en üzüldüğüm (çok var aslında ama konu uzar:) iki markadan biri Physicians Formula diğeri Real Techniques fırçalardır arkadaşlar. Bazı ürünleri çok mu abartıyoruz, reklamından mı etkileniyoruz, birilerinin dolduruşuna mı geliyoruz bilmiyorum. Hepimizin yanıp tutuştuğu Real Techniques fırça setleri NY'da marketlerde 17 dolara satılıyor (vergi diyorlar ya vergisi 1,5-2 dolar) Tekli fırçalar ise 5 dolar-9 dolar arası. Physicians Formula ürünleri ise 7 dolarla 12-13 dolar arası. Birkaç ürünün olduğu setlerde bile en pahalısı 20 dolara geliyor. Dönemsel ekstra indirimleri saymıyorum bile. Tamam ticaretten anlamam ve  elbette herkes yurtdışına gidemiyor ama bu kadar fark??? 


Neyse yeterince tepki toplamışımdır konuya dönüyorum tekrar :)


                                 



Ambalajlarının albenisine söylenecek hiç söz yok. Başta da belirttiğim gibi minicik bir detayla sevdirdi bana kendini :) 


Karton ambalajı çift taraflı. Bir tarafında allık var. Diğer tarafında aynası ve fırçası bulunuyor.
Fırça çok kaliteli olmasa da acil makyaj tazeleme gerektiğinde  gayet kurtarıcı olabilir. 





PF ürünleri zararlı maddeler içermemesi, hypoalerjik oluşu, gözenekleri tıkamaması gibi nedenlerle tercih ediliyor ancak genel olarak pigmentasyon sorunu var.





Aynı durum bu allık için de geçerli. Rengi elimde tam belli olmasa da birkaç kat sürünce yanağımda bu rengi aldı. Ben oldukça açık tenliyim, koyu tenlerde ancak ışıltı verir.  İçinde sim yok, güzel bir parlaklık veriyor. Topuğundaki gümüş detay ilk fırça darbesinde gitti tabii ki :) Merak ediyordum, aldım denedim, ama bittikçe alacağım bir ürün değil.  Ben Halloween indirimine denk gelmiştim  ve  7 dolara aldım, normal satış fiyatı ise 11 dolar. 







6 yorum:

  1. Ürün yorumunun arasına sıkıştırmış olduğun mesaja bayıldım! RT fırçalarına bakındığım bir güne denk gelmesi ayrıca trajikomik oldu :) RT Core kit:
    Normal şartlar altında (ki 0 °C derecede 1 atm basınç altında deniz seviyesindeki koşula normal şartlar denir!!!?) 18 dolar (36TL),
    cloud10beauty'de 25 avro (neredeyse iki katı) (67TL),
    güzel ülkemin vergisini(!?) ödeyen güzel satıcılarında 100TL-110TL arası.
    Demem o ki, ya atmosfer basıncında sorun var - ya da bu neyin kafası? :))
    Ha bir de, sırf öyle detaylar yüzünden neler almadık ki, tipine bayıldım allığın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim. Ben artık hiçbişeyler alamam burda. Aradaki farkı biriktirsem bi daha giderim Amerika'ya..Ama ahdım var bir bavul getirip aldığım fiyata dağıtıcam :)

      Sil
    2. Hah işte o bavula talibim ben o zaman! :) Hangimiz önce gidersek diyelim mi :)

      Sil
  2. doğru söylüyorsun nilgünüm dolduruşa geliyoruz bende rt fırçaları ayılıp bayılıp kendimi tutuyorum
    pf markasıda albeni konusunda bir numara ama nedir öyle fiyatlara bak ahhhh bi sıralar strawberry vardı canını sevdiğim ne güzel alırdık:) desene amerikaya gitsem kafayı yicem
    handenin videosunu seyretmişmiydim amerikadan bir bavul ürün seyrederken içim gitmişti:))
    allık hastası olarak bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk. ederim Yıldızcığım...strawberry konusu bize yapılan en büyük haksızlık bence de...servet döktük ama her istediğimizi alabiliyorduk.Kozmetik meraklısı birinin (sırf kozmetik de değil alışveriş sevsin yeter ;) Amerika'ya gidince kafayı sıyırmaması mümkün değil:) nasıl zor tuttum kendimi anlatamam:) ilk sefer daha çok turistik takıldım, bi dahakine sırf alışveriş inşallah :))

      Sil