LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Kasım 2013

Urban Decay All Nighter Setting Spray!


UrbanDecay Naked3 için ortalık kasıp kavrula dursun,  ben size UD'den bambaşka bir ürün anlatacağım : All Nighter Make-Up Setting Sprey!



Bu ürün; pro.makyaj uzmanları ve yabancı bloggerlar tarafından çok sevilen bir makyaj sabitleme spreyi. Benim bu konudaki favorim  Kryolan'ın sabitleme spreyidir.  Ancak satış fiyatı ciddi rakamlara ulaşınca almayı bıraktım. UD ile ilgili güzel yorumlar okuyunca alıp denemek istedim. Ayrıca baştan iyi haberi vereyim, bu markaya ulaşamam diye üzülmeyin çünkü birçoğunuzun bildiği, ülkemizde de  satılan  SKINDINÄVIA firmasıyla birlikte hazırlanmış. 




Makyaj sabitleme spreyi kullanmak şart mı? Tabii ki değil. Artık çok güzel bazlar vs. var elimizin altında ve gün içinde makyajımız bozulmadan dayanıyor. Ancak çok terliyorsanız veya benim gibi dans tutkunuysanız, gece dışarı çıktığınızda oturduğunuz yerde duramıyorsanız, o kadar uğraşıp yaptığınız makyajınız sabit kalsın istersiniz elbette. Sadece gece için değil, yazın sıcakta da  özel bir makyaj yapmanız gerektiğinde terle falan makyajınız uçup gitmesin istiyorsanız, böyle bir ürüne ihtiyacınız olabilir.




Bu ürünün  özel patentli Sıcaklık Kontrol Teknolojisi formülü var. Yani  sıcak, soğuk, nemli, rüzgarlı havalarda bile makyajınızın erimeden ve okside olmadan sabit kalmasını sağlıyor.

Kullanımı çok basit. Makyajınız bittikten sonra kutuyu iyice çalkalayarak 30 cm. uzaktan yüzünüze püskürtüyorsunuz. 2-3 fıs yeterli geliyor.




Ürünün özelliklerine gelirsek :
- Spreyli  ambalajı kullanışlı, plastik oluşu nedeniyle hafif, makyaj çantalarına atılabilir.
  çift kapaklı, tam güvenlik sağlanmış yani :)

- Belli belirsiz bir kokusu var, kalıcı değil.
- Sıktıktan sonra hemen kuruyor.
- Yağsız
- Cildinize nemli bir görüntü veriyor. Cakey görünümünü  alıyor.
 
- Paraben - Sülfat - Phthalate gibi zararlı maddeler içermiyor.
- Tüm cilt tipleri için kullanılabilir denmiş. Ancak burada bazı uyarılar yapmalıyım.
   Mat bir ten seviyorsanız bu ürün size göre değil . Çünkü yukarıda da bahsettiğim gibi cilde    nemli ve parlak bir görüntü  veriyor.
   Ayrıca  yağlı ciltler için de pek uygun olduğunu düşünmüyorum. Çünkü sonuçta cildinizin yağ salgılamasını engeleyecek bir ürün değil. (SKINDINÄVIA markasının  yağlı ciltler için ayrı bir setting spreyi vardı)

Setting Spray'in  30 ml  ve 120 ml.  olmak üzere 2 boyu var. Ben deneme amaçlı küçük boyunu aldım. Küçük boyu 14 dolar, büyük boyu 29 dolar.





4 yorum: