LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Kasım 2013

Marc Jacobs-Lip Vinyl-Heart Shaped!


Marc Jacobs makyaj koleksiyonu ile ilgili daha önce aldığım ürünleri burada ve burada yazmıştım. Bugün yeni kavuştuğum glosuyla devam ediyorum.
Gloss'ları iki seri halinde sunulmuş. Biri şimdi tanıtacağım Lip Vinyl Sheer  yani şeffaf serisi, diğeri ise krem ruj kıvamında daha pigmetli ve örtücü olan Lip Vinyl Full serisi.
Gelelim elimizdeki bebeğe :)





İsmi : Heart Shaped!   Her seferinde söylüyorum, kozmetik ürünlerine verilen isimlere bayılıyorum!  Denilen o ki Marc,  6 renkten oluşan bu seriyi de en sevdiği müzikleri dinlerken oluşturmuş.



Çok açık şampanya rengi, şeffaf ve pırıltılı bir gloss. Süngerli aplikatörü var. Simleri minicik ve dökülüp heryere bulaşan cinsten değil. 
Bu glossların aynı zamanda dudakları dolgunlaştırma özelliği var. Plumping rujlar bildiğiniz gibi dudakta karıncalanmaya benzer bir his yaratır. Bunu sürdüğünüzde ise bir ferahlık hissi veriyor, sanki dişlerinizi yeni fırçalamışsınız gibi (ancak böyle anlatabilirdim :)
Tüm glosslar gibi çok kalıcı değil  ve hafif yapışkanlığı var, çok rahatsız edici değil. İçeriğindeki  antioksidant'lar, papaya özü ve kakao yağıyla da dudakları nemlendiriyor.Fiyatına gelirsek 28 dolar. İmkan bulursanız denemenizi tavsiye edebileceğim bir gloss. 




4 yorum: