LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Kasım 2013

Lip Balm Çılgınlığı !



Ürünlerini çok merak ettiğim ve  sonunda kavuşabildiğim iki meşhur lipbalm markasıyla ilgili yorumlarımı paylaşacağım sizlerle. 




İlk sırada EOS'lar var. Pekçoğunuzun yakından tanıdığı bu sevimli lip balmları denemek için sabırsızlanıyordum. Ülkemizde bazı sitelerde satışı var ancak kargo ücretiyle falan neredeyse 25 TL'ya geliyor. Yurtdışına gitme  imkanım olduğundan bekledim ve iyiki de beklemişim diyorum. Çünkü  büyük hayalkırıklığı yaşadım! 





Aslında drugstore'larda   "EOS'lar nerde EOS'lar nerde" diye dolanıp dururken satış elemanlarının anlamsız gözlerle yüzüme bakmalarından anlamalıydım. Sarı renkli Tangerine (mandalina) ve yeşil renkli  Honeydew (kavun) aromalı olanlardan  çifter çifter aldım! 




Şimdi önce sevdiğim yönlerini anlatayım.
- Ambalajları tartışmasız çok tatlı (zaten genelde bu ambalajlara kapılıyoruz). Minik oluşuyla makyaj çantalarında yer de kaplamıyor. 
- Paketlerin üzerinde yazdığına göre  %100 doğal ve %95  organik.
- Kesinlikle mat, erkeklerin de rahatlıkla kullanabileceği bir ürün.
- İçerdiğe meyveye göre kokusu olan  bir ürün ancak fazla rahatsız etmiyor, hatta zamanla koku iyice azalıyor.
- Fiyatı : 2,95 dolar. Türkiye'de bazı sitelerde 18.5 liradan (+kargo) satılıyordu. Dolayısıyla bu madde yurtdışından alışveriş yapabilenler için bir artı ancak. 




Beğenmediğim yönüne gelirsek; ben bu ürünü sevemedim arkadaşlar. Çok seveni var biliyorum ancak dudaklarıma nem falan vermiyor, hatta yumuşatmıyor bile. Hele kış mevsimi için, soğuk ve rüzgarlı havalar için  kesinlikle yeterli değil. Üstelik öyle çok dudakları kuruyan çatlayan bir insan değilim. İmkanınız varsa 3-4 dolara yurtdışından getirtebiliyorsanız ne ala, ama öyle 20-25 lira verilip alınacak bir ürün kesinlikle değil. Nivea'nın, Avon'un, içeriği beğenilmese de benim çok sevdiğim Blistex'in uygun fiyatlı ve çok  başarılı lipbalmları var. 






Diğer ambalajları açmadım bile, muhtemelen bir satışta veya hediye çekilişinde falan gidecekler. 

Maybelline BabyLips yorumu geliyor !!!!






13 yorum:

  1. Burada 25 TL olduğunu görünce Amerika'da da 5-8 dolar arası falan diye düşünüyordum. Artık işi abartmışlar; adabı kalmamış. Blistex'i kesinlikle tek geçerim. Dudaklarım çatlamayı geçtim soyuluyorlar artık ve iyileştirmeyi başaran tek ürün oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de senin gibi düşünüyorum :)

      Sil
    2. 5$ ne ki ben 3lü paketini 3.99'a almıştım Wallmart'tan, ama dendiği gibi çok nem vermeyen bir ürün =) Blistex'de 99cent'lik yerlerde satılıyordu örneğin, ikisinin de pek bir esprisi yok gibi gelmişti bana ama

      Sil
    3. haklısın kolayca ulaşamayınca gözümüzde büyütüyoruz işte :)

      Sil
    4. büyüttük büyüttük bak ne oldu şimdi, hiç! =))

      Sil
  2. çok şaşırdım yahu bu lipbalm a bayılan ölüp biten insanlar var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ben de şaşırdım..bağımlısı çok biliyorum ama bendeki durum bu :)

      Sil
  3. Blistex imden vazgeçmem sırf kabı şirin diye bir lipbalm a bu kadar para verilmez yazık valla alanlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen .. ben de blisteximden gayet memnunum..

      Sil
  4. Şirinlikte bir numaralar evet ama ben de blistex med plus ı tek geçerim, bir günde dahi toparlamaya başlıyor dudaklarımı. Maybelline de diğer bir fenomen, merak ediyorum yorumunu - böyle deyince de beklenti myth busters gibi oldu :)

    YanıtlaSil
  5. eos çok kötü bir lip balm, ben bendeki 3 taneyi de elden çıkardım kesinlikle nem vermiyorlar

    YanıtlaSil