LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 Kasım 2013

Sephora NY'dan BENEFIT süprizi!



Amerika'daki arkadaşımın TR'ye geliş zamanlarında Sephora'nın Amerika'daki online sitesinden alışveriş yapıyorum. Insider üyelik kartıyla her alışverişte bir sürü minik hediye gönderiyorlar. Doğum günüme denk gelen bir alışverişte bu minik kutuyu hediye etmişlerdi. Kavuşmamız epey sürdü ama geç olsun güç olmasın değil mi ?

Minik kutu derken resimde göreceğiniz gibi gerçekten minicik bir kutudan bahsediyorum. İçinde en güzel ve ünlü iki ürününün seyahat boyu mevcut. They're Real Mascara ve Whatt's Up aydınlatıcı.




 Gördüğünüz gibi tam seyahat için makyaj çantalarına atmalık. Üstelik bu iki ürünü de henüz denemedim dersem şaşırır mısınız? Bazı ürünlerin çok reklamı yapılınca ben nedensiz şekilde soğuyorum ve almak istemiyorum. Neyse bu sayede tanışmış oldum ve bu kötü huyum yüzünden neler kaçırmış olduğumu anladım. Ürünleri çok detaylı anlatmayacağım çünkü birçoğunuz biliyor. 


They're Real maskaraya tek kelimeyle bayıldım. Nedeni fotoda zaten görülüyor. Fırçası söylendiği gibi diken diken :) ancak bu dikenler benim anında yapışabilen kirpiklerimi tarak gibi tek tek ayırdı, uzattı ve dolgunlaştırdı. Ne kıvırıcı, ne baz hiç birşeye ihtiyaç duymadım. Beğenmeyenleriniz  var biliyorum ancak maskara seçiminde kirpik yapısı ve kirpiklerinizin ihtiyacı önemli. Benim cılız kirpiklerimde  tek kat sürüldüğünde bile  takma kirpik etkisi yaratan They're Real'ı ben çok sevdim. 





Whatt's Up aydınlatıcı ise şampanya  rengi ışıl ışıl bir aydınlatıcı. Elmacık kemiği, dudak üstü, alın gibi aydınlatmak, ışıltı vermek istediğiniz heryerde kullanabilirsiniz. 
Tam benim gibi ışıltı delisi birine göre. 







Kutuda yazdığı gibi  upuzun kirpiklerim ve ışıl ışıl cildimle bugün Number1 benim:)
Herkese iyi haftasonları :))


8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Minicik minicik ne tatlilarmis :) gule gule kullan canim :*

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Öncelikle güle güle kullanın. Benefit'e bayılıyorum. Whats up favorim. Üzerine soft and gentle sürünce süper kalıcı oluyor Size bir sorum var. Bende USA'ye giden bir arkadaşımın getirmesi için online sipariş vermek istiyorum. Türk kredi kartlarını kabul ediyorlar mı online siparişte? Detaylı bilgi verebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Mastercard ve Vısacard dünyanın heryerinde geçerli kredi kartlarıdır. Internet alışverişlerine açık ise herşekilde alışveriş yapabilirsiniz. Bugüne kadar ben bir sorun yaşamadım ama ınternet alışverişlerinde güvenlik açısından bankanızdan sanal kredi kartı alabilirsiniz. Alışveriş yapacağınız miktarda limit belirlersiniz. İstediğiniz şekilde, kopyalandı, fazla çekildi, vs. endişeleriniz olmadan ınternetten alışveriş yapabilirsiniz. Sanal kartlarda heryerde geçerlidir.

      Sil
    2. International kredi kartları online alışverişlerde geçerli değildir diyor sephoranın sitesinde de o yüzden sordum. Teşekkürler.

      Sil
    3. benim alışverişimde bir sorun çıkmadı, belki farklı kart statüleri içindir :)

      Sil