LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

20 Kasım 2013

MUA Double Take Lipstick !


MukeupAcademy alışverişimde aldığım bazı ürünleri araya NY seyahati girince unutmuşum. Yılbaşı öncesi bu siteden alışveriş yapmayı düşünenler varsa önbilgi olsun diye bol fotolu bir post yapayım dedim.

Double Take serisi rujların indirim bölümünde, 7 sterlinden 1,5 sterline indiğini görüp iki rengini almıştım. Hatta hediye falan ederim diye 2'şer tane almışım :((





Seçtiğim renklerden biri 10 numaralı Ultra Pink (parlak bir pembe) , diğeri 9 numaralı Atomic Tangerine (açık mercan rengi)

Kırmızı ambalajları çok şık. Kapağı açtığınızda hafif  bir vanilya kokusu var, rahatsız edici değil. Rujlar oldukça yumuşak, kremsi, sürümleri rahat.
ANCAK maalesef dudaktaki bütün çizgilere doluyor. Renklerin güzelliğine kıyamayıp inat ettim. Lip balm üstüne, peelingden sonra, kalemle,  fırçayla hatta  parmağımla bile sürdüm olmadı. Dudağımdaki rengini görebilin diye 2 kare resim çekmek için uğraştım ama 2 dakika içinde yayıldı gitti. Bunları sürebilmenin  bir yolunu bilen varsa bana da söylesin. Çünkü bu şekilde kesinlikle kullanamayacağım. 
Sözün özü ben ettim siz etmeyin !






ATOMIC TANGERINE
 ULTRA PINK



2 yorum:

  1. çok güzellermiş pembe daha bi hoşmuş sankiii:) kırmızı kaplarda ışıl ışıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürümü de güzel olsaydı tadından yenmezdi ama :))

      Sil