LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

8 Kasım 2013

Marc Jacobs - LoveMarc Lip Gel - 126 Neo-Noir



Marc Jacobs makyaj serisi, denemek istediğim ürünlerin başında geliyordu. NY Sephora'ya ürünler yeni gelmişti ve koleksiyonda eksikler vardı. Ben de ürünleri reyonda inceleyip denedikten sonra sadece ruj  (kendileri lip-gel olarak tanımlamış) ve oje (yazısı burada) almakla yetindim. 


Aklım ipek gibi pudralarda, kocaman bronzerlarda, aydınlatıcıda kalmadı değil. Ancak hepsinden tester verilince, evde de orduya yetecek malzeme varken cimrilik yapasım tuttu.
Ama itiraf ediyorum rujun birkaç rengini daha almadığım için çooook pişmanım.

Neyse konuyu dağıtmayalım,  seçtiğim ruj 126 no.lu Neo-Noir  rengi. 




Rujun siyah renkli kutusu çok şık -ki Marc Jacobs'tan başkası beklenemez. Seride 16 renk var. Son olarak koleksiyona  kırmızı kutulu tek bir kırmızı renk daha ilave edildi. Her zevke hitap edecek nude'lar, kırmızılar, pembeler mevcut.
Kapağı mıknatıslı. Çantada açıldı korkusu yok :)




Gelelim konu mankenimize. Neo-Noir canlı bir kiraz kırmızısı.  
Kapağı açınca rujun bu mat halini görüp " eyvah dudak kurutan rujlardan galiba" dedim ve ne kadar yanıldığımı ve bu ürüne  neden lipgel dendiğini sürer sürmez anladım. 
Adeta yağ gibi yumuşacık dudağınızda kayıyor. İçeriğindeki bitkisel özler ve E vitamini ile antiaging özelliği var. Ayrıca Monoi yağı ile dudaklarınızı nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor. Dolgunlaştırıcı pigmentleri var ve dudağınıza karıncalanma hissi yaratmadan hacim veriyor.




Oldukça pigmentli, kolayca rengini verdi. Sabah sür akşama kadar unut şeklinde bir kalıcılığı yok çünkü kremsi bir yapısı var. Ancak doygun bir rengi olduğu için kolayca uçup gitmiyor. Sabah sürdüğüm rujum 2-3 kahveye rağmen öğlene kadar rengini koruyor. 
Resimde swatch için  elimin üstüne öylesine sürdüğüm ruju ancak makyaj temizleyici ile çıkartabildim. 




Bu rujlar LOVEMARC adını sonuna kadar hakediyor bence. 
Mutlaka birkaç rengini  daha alacağım. O dudaklarımı mahveden kupkuru rujlardan sonra bu konfor bana çok iyi geldi :)
Unutmadan rujların satış fiyatı 30 dolar. 









8 yorum: