LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Kasım 2013

MİM'lendim....I Love Autumn!

 Sevgili KozmetikPerisi beni Mim'lemiş..Hemen cevaplıyorum:



1-Sonbahar'da en sevdiğin şey/şeyler neler?

Sonbaharı ve kışı hiç sevmiyorum.Depresyon mevsimi bana göre. Ben yaz insanıyım.

Ancak yazın sıcaktan gidemediğim sinema,tiyatro,konser,sergi gibi aktivitelerle kendimi oyalıyorum.


2-Sonbahar'da en sevdiğin kıyafet?

Haftasonları için en sevdiğim kombinim jean pantolon, bot,  havaya göre gömlek veya sweet üstüne trençkot. 
İşte ise daha çok ceket/pantalon takımları giymeyi seviyorum.





3-Sonbahar'da makyaj trendin nedir?

Genelde kullandığım makyaj tarzı  dumanlı göz makyajıyla açık renk rujlardır. Ancak bu sene olmazsa olmazlarım bordo tonlarında rujlar ve gold  yansımalı  kahve tonlu göz makyajları.





4-Sonbahar'da en sevdiğin yemek/içecek?

Balık tabii ki :) Birde daha çok kışa uygun olsa da boza ve kestane en sevdiklerim :)


5-Sonbahar'da başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?

Tartışmasız Yalan Dünya. Merhamet ve Kayıp'ta merakla izlediğim yerli diziler. Daha çok 

Cnbc-e dizilerinin hastasıyım:  Big Bang Theory, CSI, Law&Order, Dr.Who başlıcaları.


6-Sonbahar geleneğin nedir?

Sonbaharda sinema tiyatro etkinliklerini daha çok takip ediyorum.

Güz renklerini kaçırmadan bol fotoğraf çekmeyi seviyorum. 
Keyfim yerindeyse yağmurda yürümek hoşuma gidiyor.



Sevgili Kozmetik Perisi'ne teşekkür ediyorum. 
Bu güzel soruları cevaplamak isteyenler olursa,  yazdıklarını keyifle okuyacağımdan emin olabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder