LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Eylül 2011

Yurtdışı Kozmetik Alışverişi Turları!



Yok yok heyecanlanmayın...öle bişey yok henüz..ben hayal ediyorum sadece..
Gümrük yüzünden getirtemediğim markaların yeni sezon kozmetiklerini görüp yalanmaktan, yurtdışına giden herkese ezik ezik  miyavlamaktan, yurtiçindeki fiyatlara sürekli gelen zamlardan dolayı hafiften sıyırmaya başladım...
Hani diyorum  Dubai'de Shopping Fest. falan oluyor bütün acentalar acaip komik fiyatlara tur düzenliyor ya..
Şimdi şöyle bloggerlara özel (tamam tamam kızmayın makyaj yapmayı ve ürün almayı seven herkes katılabilir)uygun fiyatlı  "KOZMETİK ALIŞVERİŞİ TURLARI" düzenlense....
Mesela şehir turu programına büyük kozmetik merkezlerini, güzellik salonlarını falan ekleseniz..
Tura katılanlara mağazalarda özel  indirim uygulatsanız....


Hatta belki MUA'lerle workshop falan ayarlasanız...
Urban Decay'ler, Hard Candy'ler, Zoya'lar falan havada uçuşsa...MAC'ler, Nars'lar uygun fiyatla poşetlere doldurulsa...Kıtlıktan çıkmış gibi saldırırız, çekirge sürüsü gibi talan ederiz ortalığı...Kolay mı aylardır tutuyoruz kendimizi....
Hem tura katılanların hepsi makyaj delisi olduğundan rahat rahat kendi dilimizi (!)konuşabiliriz..Yanımızdakilere crease, paintpot, baz, 226 no.lu fırça falan nedir, bir insanın niye 389 tane ruju, 1298 tane farı  olmak zorundadır açıklamak zorunda kalmayız...
Ayy canlandırın gözünüzde çoook şahane olmaz mı!!!!!!!!!!!


görseller internetten alınmıştır

2 yorum:

  1. Hem de nasıl şahane olur! Harika bir hayal:) gerçek olsun lütfeeenn ^^

    YanıtlaSil
  2. Okurken bile heyecanlandım, bence olursa harika olur ;)

    YanıtlaSil