LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Kasım 2011

Tanaçan Kozmetik'ten Chine Glaze siparişlerim!



Tanaçan kozmetik'ten sipariş ettiğim  ChinaGlaze ojelerime kavuştum.( Mükemmel çalışıyorlar sipariş veriyorsunuz ertesi gün elinizde)
Açık renk olan birçoğunuzun bildiği gibi  3-D Eye Candy serisinden Lorelei’s Tiara, siyah olanı ise uzun zamandır aklımda olan Cosmic.




Lorelei's Tiara için söyleyecek hiçbirşey yok çook sevdim. İçinde mavi serpintileri de olan gümüş pullu, pırıl pırıl bir oje. Yeniyıl coşkusunu fazlasıyla yaşattı bana :)) 2 kat fazlasıyla yeterli. Çok çabuk kuruyor ve uzun süre tırnakta bozulmadan kalıyor.


 
Ancak Cosmic için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Sabahtan beri  "o kadar blog takip ediyorsun bu Cosmic'le ilgili bir sürü yorum okudun, hala niye ısrarla aldın diye" kendi kendime soruyorum. Şişesinde çok güzel duran halografik ve gümüş renkli pullar yüzünden tabii ki. Ama sürünce hiç  öyle şahane durmuyor ne yazıkki.  Üstüne TopCoat sürmeden kullanmayı düşünmem. Biraz bekleyince de şişede bütün o pullar dibe çöküyor falan aman neyse denedim gördüm..Resmini bile doğru dürüst çekemedim, uğraşmak istemedim.



Bu ojelerin tanesinin  18 TL (+kargo ücreti)  olduğunu düşünecek olursak tekrar alır mıyım bilmiyorum?  Bizim yerli markalarda hemen hepsinin alternatifi var. 1 şişe  fiyatına  8-10 tane alabiliyoruz. Deneme, karıştırma yoluyla benzer renkler yaratmaya çalışmak daha eğlenceli sanki siz ne dersiniz?:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder