LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Temmuz 2012

LuxyBox Mini Alışveriş:ELİDOR KERATINOLOGY

Luxybox bildiğiniz gibi  aylık abonelik sisteminden çıkmış, online alışveriş sitesi olmuştu. Alışveriş yapan üyelerine de testerları hediye göndereceklerini bildirmişlerdi. Başından beri bu sisteme karşı olduğumdan benim açımdan değişen birşey olmadı aslında. 
Aslında bu sitede satılan Isabella Dupont marka ojeleri almak istiyordum. Yanına bir de Elidor'un Keratinogly Yeniden Yapılandırma Sisteminden bir saç maskesini de alayım dedim. Saçım için yaptığım en akıllıca şeymiş meğer :)
Ürünler elime çok geç geldi (9 gün)  ama nerede bu ürünler şeklinde yazdığım her maile anında yanıt verdikleri ve çok ilgili oldukları için kızamıyorum kendilerine :)))
Bu iki ürünün yanında tester olarak gönderilen ise  Essential'ın minik duş jeliydi !!!
Bu sistemde Lilakutu'yu çok beğendiğimi söylemeliyim. Bu konuda ayrı bir post geliyor. 


Elidor'un Keratinology Serisini merak ediyordum.
Bu seri saçlarımızda her gün profesyonel bakım etkisi yaratabilmek için tasarlanmış Elidor'un en yeni saç bakım sistemiymiş.
Dip not :  http://www.keratinology.com.tr  adresine girip saçınıza özel bakım programını çıkartabilir, böylece hangi ürünleri nasıl kullanmanız gerektiğini ayrıntılarıyla öğrenebilirsiniz.



Yoğun Bakım Maskesi'ne gelirsek ürünün bize vaddettikleri :

  • Saç telinin 3 katmanına kadar nüfus ederek saçı yeniden yapılandırır.
  • Saçın kuaför sonrası göz alıcı ipeksi ışıltısını korumasına yardımcı olur. 
  • Çok yıpranmış saçlar için her yıkamada kullanıma uygundur.

Maske oldukça kıvamlı. Saçım uzun olmasına rağmen çok az miktarda kullanmak yetiyor. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Temiz ve ıslak saçınızın uçlarına masaj yaparak yediriyorsunuz. 3 dakika bekletip duruluyorsunuz. Sonuç: Mükemmel!
1 yıllık hasarı 5 kullanımda onaracağı belirtiliyordu.
Ben daha ilk kullanımda bile saçımdaki farkı hissettim. Saçlarım yumuşacık oldu ve parladı. Benim saçım gür ama ince telli. Profesyonel bakımdan sonra birsüre uçuş uçuş bir hal alıyordu. Bu maskeden sonra kesinlikle böyle bir durum sözkonusu olmadı. Kuafördeki ekstra bakımlara kesinlikle para harcamayı düşünmüyorum. Bağımlısı olduğum Kerastese'e bile bir süre ara verip bu serinin tüm ürünlerini denemek istiyorum.UV Filtreli Isıya karşı koruyucu sprey ve 2'li bakım kürü ilk sırada!



Maskenin fiyatı 20 TL.  Şampuan ve kremleri 15 TL. Gece Serumları 20 TL. 
Benzer markalara bakıldığında fiyat yüksek gelebilir. Ancak bu ürünün karşılığı olabilecek ürünlerin fiyatları 45-50 TL'den başlıyor. Ayrıca az miktarda ürünün yeterli geldiğini hesaplarsak uzun süre sizi idare eder. 
Benim gibi saçlarınıza meraklıysanız bir şans verin derim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder