LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Ağustos 2012

Daylong Extreme 50 SPF+Night Repair

Herkes tatilini yaptı geldi, ben ancak gidebiliyorum...
Rota Güney Fransa...
Hazırlıklar bitmek üzere, birkaç güne kadar da yola çıkacağım inşallah...Yüzüm için Clinique koruyucularımdan memnunum, ancak aşırı beyaz ve alerjik vücudumu korumak için  Dermatoloğumun önerisiyle  Daylong extreme 50 faktör aldım. Oralarda alerjiyle yanıkla falan uğraşmak istemiyorum. Kampanyalı satışı varmış,  güneş sonrası nemlendiricisi  yanında hediyeydi.







Ürün suya, ısıya ve ışığa, terlemeye karşı  dayanıklı. Cildin nemlendirilmesi ve cilde bakım sağlanması için E vitamini ve Aloe Vera içermekte.
Parfüm içermiyor, çok hassas ciltlerde de kullanılabiliyor. UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek düzeyde koruma sağlıyor.




Güneşe çıkmadan en az 20 dakika önce ve diğer kozmetik ürünlerin kullanımından önce uygulanması öneriliyor. Sürüldükten sonra cilde nüfuz etmesi için birkaç dakika beklenmesi gerekiyor.  Losyon formunda, kolayca cildiniz tarafından emiliyor.  Güneşe karşı çok çok hassas ve allerjik ciltler haricinde, günde tek uygulama yeterli.   Dikkat edilmesi gereken bir başka husus, açık renk kumaşlarda sarımsı leke bırakabiliyor, bu nedenle cilt iyice nüfuz etmeden giysilerinize bulaştırmayın:)








Kutudan hediye olarak çıkan Daylong Night Repair ise, adından da anlaşılacağı gibi güneş sonrası  cildin tamir süresini hızlandırmak ve nemlendirmek  için kullanılıyor. İçeriğindeki E vitaminiyle cildin erken yaşlanmasını önlüyor. Koruyucu madde içermiyor. Yapısı yoğun krem formunda.






Yorumlarımı ancak tatil dönüşü yazabileceğim. Ancak hem Dr. tavsiyesi olması, hem de kullanıcıların olumlu yorumları nedeniyle sorun yaşamayacağımı düşünüyorum. Ben eczaneden 80 TL,ye aldım, ancak bazı online sitelerde çok daha uygun fiyatla satılıyor.

3 yorum:

  1. ben clinique kullanıyorum, memnunum. Umarım sende memnun kalırsın;))
    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ben de ispanya'nın yakıcı güneşinde bunu kullanmıştım bu yaz ve memnun kalmıştım. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Daylong extreme güneş kremi oldukça başarılı. Sezonda kullanmıştım oldukça memnun kaldım gerçekten.

    YanıtlaSil