LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

26 Aralık 2012

Hediye Zamanı!!!!!!!




Bunca zamandır bloğumu takip eden, yazılarımı okuyan, yorum gönderen sevgili arkadaşlarıma Yeni Yıl nedeniyle benim de ufak bir hediye çekilişim olacak. Ancak çekilişle ilgili bilgi vermeden önce uzun süredir aklımda olan bir konuya değinmek istiyorum.

Bazı arkadaşlarım çekilişlerine katılmadığım zaman kırılıyor.Ancak işin içine facebook,twitter, firmanın facebook sayfası, twitter sayfası falan filan girince katılmam zorlaşıyor.Evet hepimiz biliyoruz ki bu çekilişler genellikle izleyici/takipçi sayısını arttırmak için yapılıyor. Ancak facebook benim kişisel sayfam. Ailem ve dostlarım dışında kimseyle paylaşmak istemediğim özelim. 
E sırf çekilişe katılmak için yeni facebook sayfası aç, twitter adresi al. Bu kadar işin arasında birde ekstra bu hesapları takip et, bu kadar vaktim yok maalesef. Zaten genel olarak çok farklı, denemediğim bir ürün olmadıkça çekiliş duyurularını blogumda yayınlıyorum,ancak katılmıyorum. Çünkü o ürünlere ulaşamayan kişilerin sahip olmasını istiyorum. Bazen firmalardan bu tarz talepler geldiğinde ürün tanıtımıyla ilgili olduğundan firmayla ortak çalışma yapıyorum. Bunun firmanın hediyesi olduğunu da belirtiyorum. 
Kendi aldığım hediyelerde de bu kadar çok şart sunmak bana doğru gelmiyor. Hediye, birini sevindirmek, mutlu etmek için karşılık beklemeden verilen birşeydir. Kargo ücreti konusuna hiç değinmiyorum bile. Tekrar söylüyorum, lütfen kimse üstüne alınmasın, bu benim kişisel görüşüm. 


Eh bu kadar edebiyattan sonra gelelim hediyelerimize! Umarım beğenirsiniz.

  • Victorias Secret Gold Tote Bag makyaj çantasının içinde (aslında 1 kitap+1 kremle yetinenlerdenseniz plaj çantası bile olabilir:) 
  • Victorias Secret Strawberries &Champagne vücut losyonu
  • Garnier Roll-on gözaltı kremi
  • Yves Roche-Sebum Fazlası, Ölü Hücreler ve Tüm Kirlerden Arındıran Peeling (detayı burada)
  • NYX Ultra Pearl Mania göz farları (Mocha ve Nude renkleri) ben daha önce birçok rengini kullandım beğeneceğinizden eminim.
  • NYX Nude Gloss-28 Whipped 
  • Essence'ın bir türlü ulaşılamayan:) Twilight serisi simli eyelinerları -  (01 alice had a vision – again and 02 jacob’s protection) 
  • Flormar ve Essence ojeler
  • tabii ki birkaç minik sürprizim de ilave olacak !












Çekilişime katılmak için takipçim olmanız ve 
bu postun altına e-mail adresinizle birlikte bloğumla ilgili yorum bırakmanız yeterli. 
Her zaman söylediğim gibi blogger arkadaşlarım paylaşırsa sevinirim,
ancak bu bir şart değil.
Tek ricam kazanan arkadaşın kargosu eline geçtiğinde bir mail atması, bu konuda hassasım :)

Çekiliş için son gün 01 Ocak 2013.
Kazananı  Random.org ile belirleyip 03.Ocak. 2013 tarihinde açıklayacağım. 
Şimdiden hepinize katılımınız için  teşekkür ediyorum.


147 yorum:

  1. merhaba,
    çok fazla makyaj yapmıyorum ama alacağım zaman sen de okuduklarımın faydasını görüyorum. bilmişlik de yapıyorum hani. : ))
    hediyeler de güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yves ve nyx denemek istediklerim arasında o yüzden sansımı deneyeyim :)
    http://cadininkozmetikkazani.blogspot.com/2012/12/son-katldgm-baz-guzel-cekilisler.html

    Güzel çekiliş için teşekkürler, nice yıllara bu arada:)

    melishhe@gmail.com

    ilke A.
    sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  3. Çanta ve eyelinerlara kayıtsız kalamadım. :)

    Uzun zamandır takipçinim zaten, severek takip ediyorum. :)

    Sevgiler.
    mente.mente@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. iki senedir takipteyim zaten:) bir ara clinique ile ilgili sık sık ürün tanıtımı yapıyordunuz. kullanıyorsanız anti blemish fondoteni ile ilgili fikirlerinizi duymak isterim. mutlu yıllar diliyorum.
    mine_erbil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba gerçekten faydalı ve güzel bir blogunuz var. izleyicinizim, katılmak istiyorum.

    eyireltia@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Nilgüncüm, ben de katılmak istiyorum. NYX farları çok merak ediyorum. Krem çok güzel görünüyor ve simli eyelinerlar ile Garnier'i de denemek istiyordum. Belki de bana çıkar. :)
    Blogumda da duyurdum canım: http://tannetanne.blogspot.com/2012/12/trendy-and-friendly-cekilis.html

    Öpüyorum,
    Mutlu yıllar!
    Tannesi

    YanıtlaSil
  7. selam şekerim şartlar tamam...her ne kadar sen böyle birkaç şart koymadıysanda ben bu güzel blogu çok fazla kişi izlesin istiyorum:))SEVGİLER..
    blogumda paylaştım..
    http://ozlemtuana.blogspot.com/2012/12/cekilis_26.html
    face'te paylaştım..
    http://www.facebook.com/ozlemtuana1
    Twıtter'da paylaştım..
    https://twitter.com/ozlemtuana
    G+ da paylaştım..
    tuananindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Yaşasııın, benim olsun! Şimdiden mutlu yıılar, sevgiler:)
    hayalurunleri.blogspot.com
    turkunacun@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar uzun zamandır izleyicinim zaten çok güzel ciciler seçmişsin gerçekten:)

    Blogumda duyurdum http://7-24makyaj.blogspot.com/2012/12/cekilisler.html

    Güzel bir yıl olsun hepimiz için:)

    makyaj7-24@hotmail.com

    Sevgiler! :)

    Aysel.

    YanıtlaSil
  10. ürünleri çok beğendim inşallah bu sefer şansa bana güler :)

    izleyicinim..
    blogumda duyurdum http://goncatakipte.blogspot.com/2012/12/bir-cekilis-daha_26.html
    bana da buyur beklerim :)

    gncataskiran@gmail.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok güzel ürünler :)
    nyx ürünlerini merak ediyorum ve tabi oje varsa bende varım :)
    blogumda da duyurdum : http://mmerwe.blogspot.com/2012/12/cekilis_24.html
    merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. güzel bir noktaya temas etmişsin canım, uzun zamandır izleyicinim, herkese bol şans.

    adasdelenster@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. İnşallah bana çıkar lütfen :)
    gulce@ustagipe.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,

    Ayh bayildim bu hediyelere:)

    Bloguna yeni uyeyim, soyle uzuuuunn bir kesfe cikayim bakalim:)

    Bol $ans bana:)

    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Canım benim. Hediyeler çok güzel bende katılmak istiyorum. İnşallah şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  16. merhaba çantaya bayıldım bide içi pembe ya çok güzel...
    srpilhan ismiyle zaten takipteydim
    Aslında şansı yükseltmek için duyurmamak lazımdı ama şaka tabikide
    twitte duyurdum...
    https://twitter.com/Skocaili/status/283898580362735616
    iletişim adresim ise
    srpilhan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Bloğunu severek takip ediyorum. Umarım kazanan ben olurum. :)
    Zarpandit-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. takipteyim:)

    pinarbazman@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. merhaba ayna karşısında adıyla izleyiciyim...

    Çantaya bayıldım...

    blogumda duyurdum...
    http://aynakarsisinda.blogspot.com/p/cekilisler.html

    aynakarsisinda@gmail.com

    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  20. http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/12/hediye_25.html
    nilgünüm, çok güzel hediyeler bunlar severek takip ediyorum seni her zaman yorum bırakamasamda ;)

    2013 ocak ayı benim için güzel bir ay hem doğum ayım hemde emeklilik olacak inşallah bu güzel ayda sendende bi hediye olur bakarsın bu hediyeler;)

    sevgiler

    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Çekiliş vesilesiyle blogunuzu keşfettim ama epeyce bir kurcaladım :) Leopar desenini çok sevdiğimden blogunuzu açar açmaz içim ısındı :)

    Takipteyim :)

    pembekopuktasarim@gmail.com

    http://pembekopuktasarim.blogspot.com/

    Bende blogumla ilgili fikirlerinizi duymak isterim. Daha çok yeniyim, eleştiriler bana ayrı bir ufuk açıyor :)

    Gözde

    YanıtlaSil
  22. ne kadaar şart koşmasanızda ben yinede blogumda duyurma ihtiyacı hissettim blogunuzun izleyicisiyim.hediyelerinizz çok güzel,hediye almadım şimdiye kadar inş benim olur diyorum herkese bol şans:) http://geceisiltisi.blogspot.com/2012/12/cekilis_6925.html

    MERVE AYDIN
    m.aydin88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Öncelikle bizleri düşünüp böyle güzel hediyeler vereceğin için teşekkürler, blogunu beğeniyle takip ediyorum umarım şanslı kişi ben olurum :)
    MAİL: gokcaytac@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  24. merak edip deneyemediğim bir çok ürün varmış:))

    umarım şanslı kişi ben olurum:))

    Esra

    ayakkabikrizi@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Hediye zamanıı!!!
    Işık
    fesenay@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba.ben de katılmak istiyorum.sevgiler.
    yanasip10@gmail.com

    (NOT: ilk yorumum gitmedi. bu ikincisi. umarım mükerrer görünmez)

    YanıtlaSil
  27. merhaba, izleyicinim (:
    bende varım
    banu.199234@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba!
    NYX farları çok merak ediyorum ve o yüzden çekilişe kayıtsız kalamadım.
    Çekiliş sayesinde blogunuzu duydum ve hemen takibe aldım.
    :)
    supergirlweba@gmail.com

    Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  29. merhaba; sessizce de olsa izlediğim tek makyaj bloğunun çekilişine katılmamak olmaz değil mi :)
    yorgunbahar@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba izleyicin oldum.
    https://plus.google.com/111237444151934032190/posts/a7zoXF7zi3X
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. ay o çantaaaaaaa <3<3
    harikasın! inşallah bu sefer şans bana güler:)

    Bahar Filiz adında izleyicinim:)

    baharislamoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. ÇANTA COK GÜZEL:) TABIKI DİĞER HEDİYELERDE COK GÜZEL.. İNŞ. CIKAR SEVGİLER...

    ikizannesii@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. öncelikle bu güzel çekiliş için teşekkürler.;)
    izleyicinim *hayal diniz*

    inş.şans benden yana olur
    sevgiler hayal
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. blogunuzu takip edemıyorum:(
    ürünler harıka görunuyor umarım şans bana gulsun:))
    sevgiler bloger.:))

    YanıtlaSil
  35. çok güzel düşünmüşsün aslında senin içtenliğini gösterir bu. Bir çok blogtaki şu zorunlu şart bu zorunlu şart diye şartları yerine getirmek için dakikalarını harcayan insanlar var ümitle,.
    Herkeze bol şans dileyelim tabi bana da :)

    aycelcehayat@gmail.com
    (Aysel)

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar. Blogunuzu takip ettiğim başka bir blog sayesinde biraz önce keşfettim. Blogunuz hakkında yorum yapamayacağım ama Facebook hesabını blog çekilişlerinde paylaşmak istemeyen biri olarak sizin de aynı fikirde olmanıza çok sevindim. (: Ben de şansımı denemek istiyorum. Herkese bol şans. ^^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,

    Yakın zamanda keşfettiğim bu blogun adeta bağımlısı oldum =) Ben de şansımı denemek istedim, takipçinim.

    okyanus2003@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Daha önce bu forumdan haberim yoktu ancak göz attım ve çok hoşuma gitti bundan sonra düzenli takip ettiklerimden biri olacak :)
    GFC üzerinden Pelin Yılmazer adıyla takip ediyorum
    mailim: yilmazer.pelin@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. merhaba
    hediyelerini çok beğendim.
    m. serap unal

    YanıtlaSil
  40. bloğunuzu izlemeye aldım.
    pinktomato1@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. merhabalar izleyicinizim ve böyle şartsız şutsuz içten bi çekiliş için de özel olarak teşekkür etmek isterim:)

    artık evrene şans mesajı yollama zamanıı :))

    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. blogunu zaten bir süredir audrey adı ile izliyorum.. çok güzel konular paylaşıyorsun. Ayrıca kimi hediye çekilişlerindeki şartların çok ağır olduğu fikrine de katılıyorum.
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. tam benim kafadasın,çekiliş konusunda.o yüzden bunun için bile okurum artık seni.hiç birşey kazanamıyorum ama seviyorum çekiliş duyurularıyla yeni bloglar keşfetmeye.banada beklerim.
    keyfisibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bloğunu çekilişin sayesinde buldum ama şart şurt istememen çok hoşuma gitti. Çünkü çekilişlere katılmayı seviyorum ama bunu orda burda paylaş şunu beğen olaylarından hoşlanmıyorum. O yüzden bundan sonra zevkle takip edicem blogunu. Umarım bana çıkar. Herkese bol şans :)

    gulbaharkale@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. izlemedeyim ürünler süper bana cıksalar ne güzel olur:)
    tugbakaraca90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba izleyicin oldum ve çekilişi twitter duyurdum.Sevgiler

    https://twitter.com/tugcedmr92/status/283959884863651840

    Tuğçe Demir
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. selam,
    yeni yıla mutlu girebilmek için takipteyim :)
    sevgilerimle..
    mutlu yıllar dilerimm.

    teşekkürler..

    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. çekilişlerle ilgili düşünceni takdir ediyorum.hediyeler özellikle çanta çok güzel :)
    takipçinim
    fluses@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Merhaba:)
    Zaten izleyicinim.
    Hediyelerin harika, özellikle de çanta:)
    Bana çıkmasını çok isterim:)
    Sevgiler
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. merhabalar
    çekilişiniz vasıtasıyle blogunuzla tanışmış oldum. şimdiden iyi yıllar dilerim. sizi de kendi bloguma beklerim.

    ffb6c1.blogspot.com

    sevgiler. ffb6c1@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. hediyeleşmek ile ilgili fikirlerin gerçekten takdire değer...takipçin oldum zaten....umarım bana çıkar çünkü hediyelere bayıldım, hiç biri benim ulaşabileceğim ürünler değil zaten...
    meltem_gulay@mynet.com

    YanıtlaSil
  53. merhaba renk seçiminize bayıldımmm :)) bende katılmak istiyorum:)
    intern.docc@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. blogunuzu çekiliş vesilesiyle gördüm ve çok beğendim ve hediyelerin içinde kullanmadığım ürünler var o yüzden katılmak istedim
    sammercem@gmail.com
    melike doygun

    YanıtlaSil
  55. Takipciniim ve katilmak istiyoruum :)
    simgem_sa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. slm uzun zamandır izleycnm zaten blogrolda varsın ve yeniz yazıların oldukça severek okuyrm:)
    kendime bol şans diliyrm:)
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhaaba bende varım :))

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. merhabaa
    bende katılmak istedim çok güzel hediyeler BAYILDIM
    inşallah bana çıkar adresim
    bernusum-35@hotmail.com
    berna ecer:)

    YanıtlaSil
  59. Harikalar umarım ben kazanırım :) !
    Ezgi Gülbağı - ezgigulbagi@gmail.com
    Banada beklerim :) www.ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  60. Yaa ama bunlar çok güzel.

    NYX denemek istiyorum .
    Bakalım şansım ne diyecek:)

    İzleyicinizim(undenied)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  61. merhaba takipçinim :)

    e-mail: tugce_hosafci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. merhaba :)
    ben bloğunuzu yeni görüyorum fakat bu postta yazdıklarınız bundan sonra takip etmek için bile bir sebep oldu benim için.
    basak.zulfikar@hotmail.com mail adresim.
    mutlu yıllar dilerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  63. şartlar tamam
    çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    bloğunu beğenerek izliyoum, hediyeler çok güzel

    YanıtlaSil
  64. Yazdıklarınıza katılıyorum ve gerçekten neden bukadar fazla şartla çekiliş yapılıyor anlamıyorum..
    İzleyiciniz oldum ve umarım şanslı kişi ben olurum..
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba bloğunu izlemeye aldım.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  66. Merhabalar... Bende artık bir takipçinizim. Hediyeler harika özellikle Nyx ürünlerini merak ediyorum.

    signems@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. merhaba yeni izleyicilerindenim:) blogda ürünlerin uzun bir şekilde incelenmesi fikir verilmesi açısından çok iyi buldum ayrıca fiyatlarının belirtilmesi artılarından. ha bir de yüz ürünlerinin swatchlarını yaparken bilek içini değilde yüzünü gösterip aradaki farkı resimlemen ürünün tanıtımı açısından çok yararlı olmuş bence çünkü yüzde bilekte durduğ gibi durmayabiliyor. neyse çk uzattım:) çekilişin hayırlı uğurlu olsun gelsin beni bulsn:) (gdrgzm@gmail.com)

    YanıtlaSil
  68. İzleyicinim: Damla

    Orada twilight'a özel ürünler mi gördüm :D Blogundan bayağı faydalanacağıma inanıyorum.

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    YanıtlaSil
  69. Öncelikle merhaba :)

    bloğunu açtığım gibi arka planın leopar olması beni çok mutlu etti okudukça baktıkça bakası geliyor insanın içerik olarak bloğunu çok beğendim :) hediyelerin de bir harika umarım bana çıkar:)

    gizemurhan@hotmail.com

    teşekkürler her şey için :)

    YanıtlaSil
  70. merhaba adım belgin candemir bloğuna yeni katıldım pek fazla post okuyamadım ama gerçekten işini çok severek yaptığın belli çekilişe katılmayı çok isterim çünkü hediyeler çok hoş kendi adımla takipçin oldum mailim cryangel55@hotmail.com
    katılan herkeze bol şans diliyorum

    YanıtlaSil
  71. selam
    izleyicin oldum
    çekiliş sebebiyle katıldığım için bloğuna henüz yeniyim.eski postlarına bakmadım ama yenileri okuyacağım.izlediğim tüm makyaj bloglarını okurum.inşallah bana çıkar diyorum.
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. merhaba izleyiciniz oldum
    bloğumda seve seve duyurdum
    http://derinceece.blogspot.com/2012/12/trendyandfriendly-cekilisi.html
    bloğunuzun teması bile izlemem için yeterli alt zemindeki leopar beni benden aldı zaten bayılıyorum...
    paylaşımlarınız çok keyifle takip edeceğimden emin olabilirsiniz
    kazanırsam tabii ki bilgilendiririm ondan kolay ne var:)
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. meryemtvsnc adıyla takipçinizim.
    Çok keyifli ve sıcak bir blog.ben çok keyif alıyorum kısacası ve tabiki bilgi :)
    meryem_0944@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Merhaba

    Takipçin oldum.. Bloğumda da duyurdum çekilişi..

    http://ruyayla.blogspot.com/2012/12/cekilis-var.html

    Çekiliş vasıtasıyla tanıdım bloğunu..
    Ama aradığım farklı şeyleri bulduğum blogları seviyorum.. Senin bloğunda gördüğüm kadarıyla öyle..

    sevgiler

    watermist@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. şartlar tamam..
    sitenizi izlemekteyim..
    bütün sitelerimde paylaştım :)

    twitterda paylaştım..
    https://twitter.com/BirOjeDiyar/status/284070808559706112

    bloggerda paylaştım
    http://birojediyari.blogspot.com/2012/12/cekilisss_26.html

    facebookta paylaştım didem kılıç adıyla
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1359166055

    google + prfilmde didem kçk olarak paylştım..



    DİDEM KILIÇ
    mail: didemokan1509@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhabalar hayırlı olsun çekilişin bloğuna yeni katıldım sayılır...sanki biraz yabancı nostalji havası var bloğunun belkide bana öyle geldi leopar fonundan dolayı kısacası ben beğendim...sevgiler şimdiden mutlu yıllar...
    Hüsne ASLAN
    m-h-f-zehra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. merhaba bende varım:)
    blogunuzla ılgılı ılk gorusum bence header görselinizi değiştirmeniz yada ortalamanız onun dısında paylasımlarınız cok guzelmıs,sevgiler:)
    yasmin_ozer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  78. Az ve öz sartınız tamam :) takipcinizim..çanta da içindekiler de cok guzel..
    Mail adresim: goncagul16@hotmail.com
    Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  79. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    şartlar tamam
    http://ceylis.blogspot.com/2012/12/cekilis-var.html

    YanıtlaSil
  80. Merhaba
    yeni izleyici oldum.

    blogumda paylaştım
    http://gezginportakal.blogspot.com/2012/12/cekilis-haberlerii.html

    gezginportakal@hotmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  81. merhaba,
    bloğunuzu izliyorum ve sizi samimi ve içten buluyorum.
    ayrıca bir teşekkürü bile çok görüp mail atmayan insanları anlayamıyorum. kazanırsam kesin dönerim.:)
    gokceseyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Selamlar..hediyeniz çok güzel..bu sayede blogunuzu tanıma fırsatı bulmuş oldum..çok kaliteli paylaşımlarınız var..ve çok mütevazi yazılar yazmışsınız dikkatimi çekti..sizi tebrik ediyorum..şart olmamasına rağmen yinede çekilişi sosyal ağlarda duyurdum..arkadaşlarımında bu blogu tanımalarını istiyorum çünkü..tekrar teşekkürler kolay gelsin..

    http://sayberk2327.blogspot.com/2012/12/httptrendyandfriendlyblogspotcom201212h.html
    https://twitter.com/HlyaKAY69048801/status/284202274924933120
    https://www.facebook.com/albayrakkaya/posts/413062992096268

    Hülya Kaya
    kauahly2327@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. Merhaba bloğu takipteydim çekilişle ilgili fikirlerine katıldığımı söylemeliyim.Bloğumda paylaştım.
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2012/12/trendyandfriendly-hediyesi.html
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Merhaba, bir arkadaşin önerisi ile takip etmeye basladim.oldukça faydalı bilgiler var gerçekten ilgiye değer. Emeginize sağlık...

    Kmede25@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Merhaba ,
    bloğunu izlemeye aldım ayrıca çekilişini kendi bloğumda da duyurdum
    http://saraaltinkaynak.blogspot.com/

    yeni bir takipçin olduğum için umarım ben kazanırım:))))

    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  86. selam hediyeler süper nyx özellikle bende katılmak istiyorum izleyicin oldum
    nuriye genç
    nurisimmm@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. slm
    blogunuzun izleyicisi oldum, güzel bir blogunuz var. başarılarınızın devamını diliyorum.
    tüm şartlar tamam
    http://salihatemiz.blogspot.com/2012/12/httptrendyandfriendlyblogspotcom201212h_27.html
    http://www.facebook.com/saliha.temiz.39/posts/213471675456181
    https://twitter.com/salihatemiz/status/284272499317960704
    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. selammm:)takipçinizim ama bloğum yok:)bloğunu yeni keşfettim:) iyi yıllar... melda_9017@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. merhaba benim blogum facem yok ama izleyicin oldum hediyen ve blogun harika sevgiler...

    kubra bastug
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. merhaba,
    izleyicin oldum. çantaya bayıldım ama daha çok facebook şartı üzerine yazdıklarına bayıldım :)
    meralumeral@gmail.com
    kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  91. çekilişiniz hayırlı olsun .hediyeler süper bnde katılmak isterim :) thingma94 adıyla blogunuzun takipçisiym thinkma94@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. selam, senden ve blogundan öyle çok şey öğrendim ki...bütün yeni, güzel, havalı şeyleri blogundan öğrenmeye, blogu takip etmeye devam edicem:)) inşallah bu güzel hediyeler de benim olur:)) mutlu yıllar..

    (gökçe)
    gokceayhan@msn.com

    YanıtlaSil
  93. Merhaba,çekiliş sayesinde blogunuzu gördüm ve takibe aldım.Çok cici bir hediye paketi olmuş.Ellerinize sağlık.

    Umarım yakından görebilirim:)
    Sevgiler ve iyi yıllar

    Merve
    mmerveak@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. merhaba izleyicinim blogunda makyaj ürünlerinden bahsetmen benimde bir fikir edinemme sebep oluyo çok fazla bilmiyorum ne alacağımı çünkü umarım şanslı kişi ben olurumm yeni yılınız kutlu olsunn sevgilerimle pelin ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. slm cnm;tüm şartlar tamamdır ve kampanyanı facemde duyurdum şanslı olmak ümidiyle;linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com
    https://twitter.com/aslizehram

    YanıtlaSil
  96. selam izleyicinim http://aslmz.blogspot.com/ aslioz67@hotmail.com aslı öz bende katılmak isterim tabiki bu güzel hediyeleri kim istemezki teşekkürler

    YanıtlaSil
  97. slm bloğunun izleyicisiyim malzemelerin titizlikle incelenmesi en önemlisi fiyat vermen harika
    face ve twitterda çekilişini paylaştım
    https://twitter.com/tubasanal/status/284390303048286208
    https://www.facebook.com/tuba.sanal/posts/427707720636182
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com
    inşallah kazanırımda hediyemin elime ulaştığını haber vermek te bana nasip olur

    YanıtlaSil
  98. merhaba blogunu çekiliş sayesinde öğerendim izleyicin oldum ama bundan sonra takipteyim
    https://www.facebook.com/fidan.demir.547/posts/407974589278117

    fidan demir
    fidanerili78@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. Ben de izleyicinim ve şansımı denemek istiyorum.Ayrıca blogun harika ve daha fazla fondöten yazısı istiyorum şahsen..=)Şanslık olan kazansın=)

    Özge Gündaş
    my.lifestyle.liberty@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. çekilişin hayırlı olsun...ilk dfa keşk blogum olsaydıda paylaşsaydım bu çekilişi dedim.. o kadar içten yazmışsn ki...takipçinim... mutluluklar senin olsun... mail adresim greeneyes_-52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. merhaba yeni izleyiciniz oldum hediyeler harika umarım şanslı olurum facebokta paylaştım https://www.acebok.com/deniz.gunerkarabas denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  103. merhaba . ben takıpcınızım aslında ılk blogger olayını sızde tanıdım sayın aysenur yazıcı hanfendı sayesınde ılkdefa blog ve blogger adını sızde ogrendım ve dunyanızda kozmetık dunyanızla tanıstım cok tsk ederım harıka bır sıte ve ılk gözagrımsınız bu anlamda... maıl adresım pinkflowers_06@windowslive.com angora nıckınde takıpcınızım ..

    YanıtlaSil
  104. bu güzel hediyeler benim olsun lütfen :) mutlu yıllar herkesee
    handanergul.92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. ızleyıcInım matruska adıylan hedıyelerı kazanmayı cokcokcok ısderım tabıkı herkesler gıbı hayırlısı...kazanırsam sana hemen ulasırım merak edme..

    YanıtlaSil
  106. Merhaba takipçinim. Şöyle bir göz attım da bloguna, bundan sonra severek yazılarını takip edeceğim gibi görünüyor.İyi yıllar!!!
    t.karakaya@yahoo.com

    YanıtlaSil
  107. Merhaba bende çekilişinize katılabilirimiyim?Reyhan Sevim olarak yeni izleyiciniz oldum.Buraya bir blog sayesinde yeni gelmiş oldum.Bloğum ve twitterım yok.

    Çekilişiniz için teşekkür ederim.

    mail:reyhannsevim@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. merhaba

    çok güzel hediyeler seçmişsin :) umarım benim olur.

    ssmyrnian@gmail.com

    sevgiler, iyi seneler

    YanıtlaSil
  109. merhaba!!
    makyaj bloglarını takip etmeye bayılıyorum, bu blog da onlardan bir tanesi ve şansımı denemek istedim.
    izleyicinim.
    email: ceydaakoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Merhaba. Gerçekten güzel bir blogunuz var. İçeriği ve dizaynı da çok hoş.

    Kumi-chan~ ismi ile izleyicinizim. Çekilişi blogumda duyurdum.

    http://smileinthebeautifulworld.blogspot.com/2012/12/blog-cekilisleri-ii.html

    flora_linpea@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  112. ben yorum yollamıştım ama izleyıcınızım demeyı unutmuşum teşekkürler...

    ikizannesii@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. selam, bir süredir izlemedeyim. Makyaj yapmaktan hiç anlamam ama vücut losyonu şu aralar alınacaklar listemde. Göz altı kerimde ablamın listesinde. Hadi bana çıksın :)

    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
  114. Merhabaa ^^ Blogunun yeni takipçilerinden biriyim.İnceleme aşamasında biri olarak çok hoş bulduğumu söyleyebiliriiim ;)Güzel bir çekiliş,teşekkürler ^^

    Rosemarie* olarak izleyicinim.
    Çekilişini blogumda ve G+ da duyurdum.

    http://rosesworldanddreams.blogspot.com/2012/12/trendly-and-friendly-ylbas-cekilisii.html

    https://plus.google.com/107888536762398245527/posts/XuWKMhphNG5

    Duygu Akçelik
    akcelikduygu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. Merhabaa ben çekiliş duyurusundan görüp ziiyaret ettim bloğunu , pek dolaşmaya vatim olmadı ama makyajla ilgili postlarını beğendim , birkaç fikir edindim güzelde oldu :)
    her neyse izleyicinim,mail - kubrabaran_96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Merhabalar blogunuzun izleyicisiyim. Blogunuz ve hediyeniz gerçekten çok güzel. Özellikle ürünleri denemek isterim.

    Sevgilerimle.
    asiyeuzundemiral@hotmail.com

    YanıtlaSil
  117. Merhaba
    Blogunu takip ediyorum ve beğeniyorum yayınlamış olduğun görsel ve yorumları severek takip ediyorum ve arada yararlanma imkanı buluyorum teşekkürler.Bu güzel çekiliş haberini görünce bende şansımı denemek istedim
    zeynep.zynp_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Merhaba blogunu katılan arkadasların duyurusu ile keşfettim.

    çilekği ve yvesi görünce bende katılmak istedim.

    https://twitter.com/bizimevinsozcus/status/284961204701626368

    atasnilgun@gmail.com

    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  119. ilk defa çekilişe katılıyorum umarım şanslıyımdır ürünler harika :)
    ayazlimerve@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. İzleyicinizim.

    Ve söyledikleriniz konusunda gerçekten haklısınız:)

    hebrannn@gmail.com
    Belemir Aydın

    YanıtlaSil
  121. yeni takipçin oldum,şansımı deneyeyim dedim:) blogumu artık kullanmadığım için çekilişi paylaşamıyorum:) ama ürünleri denemek istiyorum.

    selmin.sargin@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhabalar..
    Blogunu izlemeye aldım ve güzel çekilişi de blogumda duyurdum:
    http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/2012/12/trendy-and-friendly-cekilisi.html

    Blogunun içeriği güzel ve benim için faydalı olacak yani artık takipteyim..

    Burcu Yıldız
    brjyldz@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. takıp edıyorum.

    cekılıs sayesınde blogu buldum.Guzel bır blog olmus adıda cok guzel :D

    cekılıse katılmak ısterım

    semac1987@yahoo.com

    YanıtlaSil
  124. o çantaya bayıldım aşık oldum sırf onun için katıldığımı da söylesem ayıp olmaz heralde sayfanı gezerken çekilişe denk geldim ve şansımı denemek istedim. mutlu yıllar :)

    emoscch_m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. merhaba,
    bloğunu bir süredir takip ediyorum ama izleyiciniz değildim yeni oldum:)
    garnier ürününü çok merak ediyorum.
    sevgiler..

    gozdeozel88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. Merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim hediyeler süper blog süper arka plandanda anlaşılacağı gibi çok kokoş bir blogunuz var çok başarılı ve iç açıcı devamını diliyorum.
    sevgiler:)
    Mutlu Yıllar:))
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  127. Merhaba,
    Makyaj yapmıyorum pek ama bir şey denemek istediğimde mutlaka bakıyorum buraya yorum var mı diye.

    Çekiliş için teşekkürler. :)
    Ve nice yıllara. :)

    Elif Ayvaz
    pessimistic_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Bende şansımı denemek istiyorum :)
    İzleyicinim :)
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. slm.izleyicinizim blogda dıy projelerini daha çok görmek isterim

    çekilişe beni de eklerseniz sevinrim.sevgiler.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Merhaba
    İzleyicinim :) bloğumda da duyurdum http://kosedekianne.blogspot.com/2012/12/trendy-and-friendlynin-cekilisi.html?m=1

    Hediyelerine bayıldım harika, hiç şansım gülmedi böyle seylerden umarım bu kez şanslı olurum.

    kiyidayazar@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  131. merhaba ben yeni izleyicinim ilk okuduğum yazın bu şuan ve yeterince tanıdım seni :)) böyle düşündüğün için tebrik ederim..

    gulistan--yuksel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. gerçekten takp etmeye değecek bir blogunuz var.hediyelerin hepsi birbirinden güzel herkese bol şanslar...

    YanıtlaSil
  133. siteni çok beğendim izleyicin oldum
    blogumda paylaştım
    http://yesilhareli.blogspot.com/2012/12/cekilis-vaarrrrr.html
    ceren
    yesilhareli@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. merhabalar,

    çekilişe başlamadan yazdığın yazıyı çok yerinde ve doğru buluyorum.dediğin gibi hediye birini mutlu etmek için verilir.2345 tane şart istemediğin için çok teşekkürler ve bol şanslar..
    narin yücel
    narin_zenfree@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Çekilişler konusunda cok sansızım ama umarım bunda yuzum guler:)
    begumkobaklar@gmail.com

    http://makeupbybgm.blogspot.com/ banada beklerim

    YanıtlaSil
  136. Daha önce denemediğim ürünler olduğu için katılmamak olmaz=)

    http://nilsulinindunyasi.blogspot.com/2012/12/cekilislere-devam_30.html

    Nilgün kahraman
    nilsuli@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. selam izleyicin oldum blogun çok hoş yazıların sıkıcı değil hediyelerini çok beğendim bende katılayım dedim feride ismailoğlu feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. merhabalar kampanyan hayırlı olsun izleyicin oldum hediyeler harika yüreğine sağlık kampanyayı blogumda yayınladım inş kazanma şansına sahip olurum sevgilerimle.ayrıca blogunda ki kedi görseline bayıldım çokkk şirin :)

    http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2012/12/trendyandfriendly-cekilisi.html

    reyhan dönmez
    rey_ka_ers@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. merhabalar bende şansımı denemek istiyorum :)
    oyaceken@gmail.com

    herkese iyi yıllar!

    YanıtlaSil
  140. merhabaa :D blogunuz çok güzel gerçekten :D hediyelerde bi o kadar güzel :) bakalım şansım yaver gidicek mi ?
    dan-.-love@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  141. Merhaba :)
    takipçinim
    çok fazla makyaj yapamayan biriyim bloğundan aldığım tüyolar sayesinde bir şeyleri öğreniyorum.çekiliş dışında bunun için ayrıca teşekkür ederim :)
    busra.erol.12@hotmail.com

    YanıtlaSil
  142. Merhabalar blogunuzun takipçisiyim zaten.

    Hediyeler süper umarım şanslı kişi ben olurum.

    Badiye Bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  143. çok güzel paylaşımların var devamını bekliyoruz sevgiler
    cigdemoruc80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. Merhaba,
    Zaten uzun zamandır izleyicinim :) Çünkü doğalsın, samimisin, objektifsin ve canayakınsın :)

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. merhaba izleyiciniz oldum.çekilişi facebook ve blogumda duyurdum.şanslı olmak dileğiyle,sevgiler:)
    http://sineminbahari.blogspot.com/2012/12/cekilis_31.html
    http://www.facebook.com/#!/sineminbahari/posts/190853051055175
    SinemBadioglu
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. blogunu bugün keşfettim ve ne kadar geç kaldığımı farkettm! ayrıca çelişini gördüm ve katılmazsam olmaz dedim hediyeler harika :) bundan sonra sıkı takipçinim inşş

    ilkin_ozdemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. Victoria Secret hastası olarak bu çekilişi benim kazanmam lazım..Allah'ım lütfen bana çıksın lütfenn :)
    nyoruk47@hotmail.com

    YanıtlaSil