LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Mart 2015

Yaşam Dükkanı - Larenim Diamond Girl Lip Color - Princess!





Yaşam Dükkanı doğal ve mümkün olduğunca organik içeriklerle üretilmiş ürünleri bize sunan bir marka. Çevreye ve hayvan haklarına gösterdiği hassasiyet nedeniyle baştan kalbimi kazandı. 



"Paraben, petrol ürünleri içermez! Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir."




Merak ettiğim birkaç cilt bakımı ürününün deneme boyunu satın almıştım, paketle birlikte denemem için bir sürü tester  gönderdiler. Cilt bakımı ürünlerinin yanında paketten bir de bu güzel lip color çıktı : Larenim Diamond Girl Dudak Renklendirici.





%100 doğal içeriğe sahip bu dudak renklendiricilerden bana gönderilenin adı Princess! (beni tanıyorlar galiba :)))   
Adından anlaşılacağı gibi Pembe tonlu (pembe böğürtlen diye tanımlanmış)  bir gloss. 




Şimdi gloss deyince aklınıza yapış yapış, yağlı görünümlü, şeker kokulu ve tatlı glosslar gelmesin. Bu ürünün en büyük özelliği dudaklarınıza yapış yapış his vermeden hafifçe renklendirmesi. İçeriğinde gerçek ELMAS tozu bulunuyor. Parlak  -ama asla simli değil -  bir bitirişi var.


Klasik süngerli fırçaya sahip. 
İlk anda burnunuza hafif mentollü bir koku gelse de bu koku sürdüğünüzde kalmıyor. Benim gibi koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla kullanabilir. 





Tek kat sürdüğünüzde dudakta hafif bir renk ve parlaklık sağlıyor. Nude tonlu rujlarınızın üstünde de rahatlıkla kullanabilirsiniz. Princess rengi burada yazdığım  Gosh 160 numaralı rujumla harika ikili oldu.

İçeriğinde,  zengin antioksidanlara   sahip bitki tohumu, çekirdeği, meyvesi ve böğürtlen ekstraktlarının saf yeryüzü mineralleri bulunduğu belirtilmiş.  Ayrıca ayçiçeği, kırkkilit otu ve sarı sakız'dan elde edilen bitki kompleksi var. Bu içerik dudaklarınızı yaşlanma etkilerine karşı koruyor ve nemlendiriyor. Gerçekten de kullandığım sürede dudaklarımın aşırı kuru yapısına rağmen ekstra lip balm ihtiyacı hissetmedim. 




Fiyatının çok uygun olduğunu söyleyemeyeceğim: 44.85 TL(indirimle 42.60 TL) . 
Ancak Larenim markası mineral içeriği nedeniyle zaten ucuz bir marka değil ve bizde orjinal sitesinden daha ucuza satılıyor. Eğer bir tane olsun, temiz içerikli, kaliteli olsun ve güvenle severek kullanayım diyorsanız kesinlikle öneririm. Ayrıca Yaşam Dükkanı'nda  sürekli indirimler, kampanyalar oluyor. 

Yaz için True Romance rengini de alacağım galiba. Sizin Yaşam Dükkanı'ndan denediğiniz ürünler varsa yorumlarınızı merakla bekliyorum. Cilt bakım ürünleriyle ilgili yazım da yolda :)


16 yorum:

  1. Çok iyiymiş. Ben de bir göz atıcam şimdi. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş..Tam da bahara yakışır bir renk...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar gelince ben de seviyorum pembeleri :) tşk.ler

      Sil
  3. ama çok güzelmiş rengi,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Renk çok güzel . Fiyatı banada biraz fazla geldi. Güzel markalarda daha uygun fiyatlı ürünler var.
    Ama yinede denemekte fayda var çünkü bazıları yapış yapış oluyor. Umarım bu özellik yoktur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzel özelliği o zaten, yapış yapış olmaması...çünkü bazı lüks markaları bile bu yüzden sevemiyorum..tşk. güzel yorumunuz için :)

      Sil
  5. renk tonu mükemmel, bahar için tam da aradığım

    YanıtlaSil
  6. ilk önce sosyal sorumluluğuna daha sonrada renge bayıldım ama ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar önemli değil mi :) sevgiler...

      Sil
    2. ne kadar önemli değil mi :) sevgiler...

      Sil
  7. Çok güzelmiş rengi.
    Ben sevdim bu arada bu siteyi :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de siteyi çok sevdim, keşfedilecek birsürü güzel ürün var, öptüm cnm:)

      Sil
  8. Güle güle kullan Nilgün'cüm.Yaşam Dükkanına bakmalıyım bir ara :)

    YanıtlaSil