LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

8 Aralık 2009

Yılbaşı Tac'ımı beğendiniz mi ????



"KAPKARA CAMDAN KELEBEK" in buradaki yazısında yılbaşı için hazırladığı birbirinden güzel taçlara bayılmıştım. Yorumlarımda da bunu belirtince hemen mailleştik, bir gün sonra güzel dilekler içeren notuyla birlikte paketim geldi veeeeee işte bu birbirinden güzel taçlardan biri artık benim :))) Siyah üstüne strass taşlarla hazırlanmış, o kadar hoşuma gitti ki saçımı yaptırmayı falan beklemeyip hemen takıverdim...


Hemen şunu söylemeliyim blogunun adı Kapkara Camdan Kelebek ama kendisi ışıl ışıl apaydınlık bir yüreğe sahip...Ürünlerini gördüğünüzde ne kadar yaratıcı olduğunu zaten anlayacaksınız..Seni tanıdığına çok memnun oldum Sevgili D.cuğum, umarım güneşli parlak günler hayatından hiç eksilmez....

4 yorum:

  1. harika ! güle güle kullan cnm. yapanında ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. canım benim ya:)
    benim için ne güzel şeyler yazmışsın.duygularımız karşılıklı.
    yeni yılda sana mutluluk,başarı,bol şans ve sağlık diliyorum.umarım bu taç sana bol şans getirir:)
    sevgiler öpücükler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş canım. çokta yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Handan ve Bucanni çok teşekkür ederim

    Kapkara Camdan Kelebek, canım sen en güzel şeyleri hakediyorsun..

    YanıtlaSil