LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

15 Aralık 2009

Yaşasın NONPAREIL Siparişlerim Geldi!!!




Coastal Scent’le yaşadığım tatsızlıktan sonra internetten Stawberrynet harici alışveriş yapmaya korkar oldum.
Ancak
Nonpareil Boutique’i ve özellikle NYX rujlarını denemek istiyordum. Siparişimi verdim ve 8 gün gibi gayet kısa bir sürede hiç sorunsuz paketime kavuştum.


Ürünler zarfta gelmesine rağmen baloncuklu naylonlarla gayet güzel paketlenmiş. Bir sonraki alışverişimde kullanmak üzere %10’luk bir indirim kuponu da göndermişler.
Gelelim aldıklarıma...




En merak ettiğim rujları ve glosslarıydı. Youtube’da NYX rujlarıyla ilgili gayet detaylı videolar var. Ben birbirine yakın tonları seçtiğim için endişeliydim ancak dudakta hepsinin duruşu farklı.
Rujlar çok kaliteli, yumuşacık, dudağımı kurutmuyor, yapış yapış değil, gayet güzel renk veriyor. Bazı yerli rujlarda olan acaip koku ve tat kesinlikle yok. Çok beğendim.






Glosslar için de aynı şey geçerli. Benim aldıklarım Soap Opera Queen (bir üst resimde sağdaki) ve Peach renkleri. Aplikatörleri süngerli. Yapış yapış değil. Özellikle Soap Opera Queen’in rengi çok güzel, hafif pembe ve minik simler var içinde, pırıl pırıl parlıyor. Üstelik rujlar sadece 1.50, glosslar 2 dolar’dı. Bütün renkleri sipariş vermeyi düşünüyorum:)


Gelelim Wet’nWild Bronzer’a . Üç rengi vardı. Bali, Tahiti ve Acapulco. Benim aldığım renk Bali Bronzer. Hafif altın yansıması var, dokusu yumuşak ve güzel renk veriyor. Benim tenim için biraz koyu ama bir şekilde kullanacağım. Ambalajı biraz uyduruk ama fiyatı çok komik 2.99 dolar.


Herkesin bahsettiği Ultra Pearl Mania ’lardan almasam olmazdı. Ben Nude ve Mocha rengini seçtim. Renkleri, kalıcılığı çok güzel. Farklı marka farlarla birlikte kullandım, sorunsuz blend ediliyor. Severek kullanacağımdan eminim. Tanesi 1.5 dolara geldi.





Resmini ayrıca koymadım ama Wet’nWild’dan No Chip Top Coat renksiz tırnak cilasıda aldım. Ojenin soyulmasını önlüyormuş. Tanesi 1 Dolardı. (Ay kendimi işportada satış yapıyormuş gibi hissettim..gel vatandaşşşşşşş gellll..hihihih)


Evet buraya kadar herşey güzel, hayat güzel falan.. Gel gelelim ben yetinmedim. İlla pullu simli bişey alıcam ya..Bir anda NYX Glitter Cream Pallet’i gördüm. Gözünüze, yüzünüze, dudağınıza sürebilirsiniz falan gibi bir şeyler yazmışlar.O anda ne düşünüyordum bilmiyorum ama aklım başımda değildi belli ki.. İşin doğrusu şu metalik farlar gibi çıkar sandım nedense. Renkler de güzel göründü gözüme, fiyatı da 3.99 olunca beni kim durdurur, bi tane alıp deniyeyim dedim. Hay demez olsaydım. Krem/jel kılıklı, ama daha katı bir şeyin içine dana kadar en kalitesizinden simleri karıştırmışlar. Al sana palet. Paketi açtın gördün işe yaramaz, e bir dur artık dimi. Olmaz..Ben bununla ne yapabilirim acaba diye düşünürken, hadi yılbaşı makyajı deneyeyim, yılbaşı her şeyi kaldırır nasıl olsa diye düşündüm..Veee dün akşamdan beri disko topu gibi dolaşıyorum sevgili okur..Bu nasıl bir krem ve sim’se çıkmıyor..Duşa girdim, peeling yaptım, havluyla ovaladım, bana mısın demedi.. Parlıyorum.. Sanırım bir süre daha parlamaya devam edeceğim..









Bu alışveriş maceram şimdilik bu kadar ...NONPAREIL’den bir daha alışveriş yapar mıyım.. Kesinlikle EVET...Sevgiyle kalın...



10 yorum:

  1. aaaaaaaaaaa aman allahım çıldırmak üzereyim.çabuk bloguma gel kaça aldın nasıl aldın yaaaaaaz:))bende istiyorum rujlara ve simli farlara bayıldım istiyoruuuuum

    YanıtlaSil
  2. geldim geldim:))))... aldığım adres ve fiyatlar yazıda var şekerim. Aman simli farlara bulaşma nedenlerini yazdım :) ama rujları tavsiye ederim. Kargo fiyatını yazmayı unutmuşum hepsi için 12 dolar kargo ödedim.

    YanıtlaSil
  3. parlak mor fara bayıldımmmmm
    güle güle kullan hepsini.. :)

    YanıtlaSil
  4. Super ya ucuza alisveris yapmak gibisi yok, gule gule kullan hepsini canim ;)

    YanıtlaSil
  5. waaawwww... o mor simli farlar harika görünüyor
    sen makyaj yap bende çekim olur mu ? :)

    YanıtlaSil
  6. Dominica çok tşk. ederim

    JM sayende buldum bu siteyi walla çok iyi oldu tşk.ler

    Fotograf Penceresinden, fotograf işine hiç hayır demem :) morlu farların rengi güzel ama ay bu simler çok fenaa bulaşıyoooo

    YanıtlaSil
  7. hepsi harika gözüküyor. iyi günlerde sür sürüştür.

    YanıtlaSil
  8. benimde tek internet alışverişim oldu o da sorunlu oldugu için son oldu :))
    aldıklarında hoşlarmışş.. güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  9. Şıkella , Syhn tşk. ederim

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller güle güle kullan canım farlara bayıldım simli smli:))

    YanıtlaSil