LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Haziran 2010

Estee Lauder'ın güzel sürprizi :Tri-Aktiline Instant Deep Wrinkle Filler !!!


Ben yazma hevesiyle yanıp tutuşurken bütün aksilikler üst üste bu kadar mı gelir?

Önce bilgisayarım çöktü...Sonra yağmurlardan dolayı, hem de Çankaya gibi bir yerde ve de 2 tam gün elektrik kesintileri yapıldı.. Nasıl sıkıcı bir hayat, elektrik yok, telefon yok (şarj etmeyi unutmuşum her zamanki gibi :), bilgisayar yok.. Ben de fırsattan istifade gezdim durdum, uzun zamandır görüşemediğim bütün arkadaşlarımla görüşme fırsatı yakaladım bu sayede :)

Ayrıca güzel sürprizler de oldu tabii ki ... ELCA Kozmetik'ten Pelin Hanım Estee Lauder Şirketler Grubu'na ait yeni bir markanın lansmanıyla ilgili güzel bir mail yollamış. Belki başka blogger arkadaşlarım benden önce yazmıştır ama malum sebeplerden takip edemedim...Tekrara düştüysem idare ediverim :)))



Estee Lauder Şirketler Grubu, Good Skin Labs isimli yepyeni bir markayı bizlere sunuyor. En iddialı ürünleri ise Tri-Aktiline Instant Deep Wrinkle Filler(Anında Kırışıklık Doldurucu).

Tamam henüz kırışıklık falan yok ama göz ve dudak çevresinde ve özellikle iki kaşın arasında (işte ne kadar kaşları çattığımı anlayın:) ince mimik çizgileri olabiliyor. Hele bir de suyu ihmal etmişsem gayet moral bozucu bir durumla karşılaşıyorum.. Bu ürün işte tam bu üç temel mimik çizgisine odaklanmış..Anında ve uzun süre kalıcı sonuçlar veriyor. Uygulamak istediğiniz bölgeye, nemlendiriciden önce, tampon hareketlerle sürerek yediriyorsunuz. Sürdüğünüz bölgeyi daha fazla kollajen üretmeye yönlendiriyor ve siz de daha dolgun ve genç görünen bir cilde kavuşuyorsunuz.
Ürünüm, tanıtım yazısı ve CD'si Pazartesi günü elime geçti. Pelin Hanım'a ve Estee Lauder Markasına nazik jestlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Tabii ki hemen kullanmaya başladım. Daha önceki ürünlerde olduğu gibi bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı tekrar paylaşacağım. Unutmadan bu ürün sadece Tekin Acar Kozmetik Mağazalarında satılıyormuş :)

4 yorum:

  1. güzel birşeymiş :D henüz öyle pek kırışığım yok ama olduğu zaman mutlaka alırım :D

    YanıtlaSil
  2. hani bana hani bana nilgün :)
    yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum
    evet kaşlar arasında derinn bir izim var :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Chunlicim, benimde yok aslında ama çok gülünce veya surat asınca çıkıyo ince ince sinir oluyorum :))
    Yıldızcım, derin bir izse, çok hafif dozda botox önerebilirim,yakın bir arkadaşım yaptırdı çok memnun..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun güle güle kullanın elca kozmetikten Pelin hanımla çok samimi arkadaş olmak istiyorum hem de acilen!
    Herkese selamlar sevgiler
    Senem

    YanıtlaSil