LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

11 Haziran 2010

nerde kalmıştık !!!

oh be en sonunda dönebildim...
her sabah bloğuma gelen yorumları okumak, takip ettiğim blogları incelemek, yeni yazılar hazırlamak beni ne kadar eğlendiriyormuş...
çok zaman olmadı aslında ama bana çok uzun geldi işte...
Neler yaptığıma gelince, bir tanıtım organizasyonum vardı...Meteorolojinin sel geliyor uyarılarına rağmen, havuzbaşında kokteyl yapalım diyen patronuma inat gayet başarılı bir iş çıkardık...Ben olsam o yağmurda evden dışarı çıkmazdım ama insanlar, kendilerini tek tek arayıp "geleceksiniz değil mi bekliyoruz" türünden kedi yavrusu sesime dayanamamış olacaklar ki geldiler ve çok memnun kaldılar..Ancak tabii ki patrona yaranamadık :) umurumda mı derseniz hayır (kendisiyle ilgili düşüncelerimi daha önce paylaşmıştım sizlerle :)..ayrıca ertesi gün bizzat arayıp teşekkür eden davetliler, basının ilgisi, 3 dergi ve 6 gazetede haber olarak çıkması ve organizasyondan övgüyle bahsedilmesi bana fazlasıyla yeter..

İşim konusunda kendime ve tecrübeme çok güvenirim. Çok uzun süredir iş hayatındayım, protokolden, sanatçısına, sosyetiğinden, yabancı misyonlara kadar binlerce insan tanıdım..Daha önce de defalarca bunun örneğini yaşamıştım ama bir kere daha görmüş oldum ki üniversite bitirmek, yurtdışında masterlar yapmak, yalılarda yaşamak falan hikaye...Önce kendini bileceksin, insan olmayı bileceksin, insanlara değer vermeyi bileceksin... ki insanlar da sana değer versin, saygı duysun..

Neyse geri dönüş yazısı için bu kadar baymak yeter ... aslında terapi gibi geldi bana, umrumda değil falan derken ne çok dolmuşum :))

Şu acaip yerden bir kurtulayım inanılmaz anılarımı paylaşacağım sizinle, beni daha iyi anlayacaksınız :)))

5 yorum:

  1. Su ada organizasyonumu kuşummm ...

    salla gtsin insanlara hiç bir şekilde yaranamazsınnn :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldinn,alışmışım yazılarını okumaya nerede acaba diyordum. Anılarını da sabırsızlıkla bekliyoruz nilgüncüm:)

    YanıtlaSil
  3. SheWolf'un sallıyorum sallamasına da insanın sinirini bozuyor işte :)
    Lucy'cim, tşk.ederim:) ben de anı o kadar çok ve acaip ki yavaş yavaş gelecek merak etme :))

    YanıtlaSil
  4. Canim Nilgun hosgeldin =) Senden ses cikmayinca bende endiselenmistim.. Eminim cok basarili olmustur sen takma kafana baskalarini =)

    YanıtlaSil
  5. Zuzucuumm tşk.ederim canım :)

    YanıtlaSil