LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Temmuz 2010

Ortaya Karışık :)


Bir haftalık kayboluştan sonra "tilki-kürkçü dükkanı" ilişkisi misali yine mekanıma döndüm :)
Çok sevgili izleyicilerimin bildiği gibi en sonunda çıldırıp işten istifa etmiştim. Biliyorsunuz belli bir süre çalışmak mecburiyeti var ben de bu süreyi kullanamadığım yıllık iznimle değerlendirmek istedim.İzin dediysem tatile falan gidemedim ama vakitsizlikten biriktirdiğim birsürü işimi temizledim bu sayede. Aslında boşken rahat rahat blogla da ilgilenirim ne güzel diyordum ama öyle olmadı..İstifa sonrası "oh be rahatladım, üstümden yük kalktı, ay hayat ne güzelmiş" diye kahkahalar atıyordum ya, bu gereksiz rahatlık birkaç gün geçince yerini sıkı bir depresyona bıraktı..Bazı yakın dostların da "ay naaaptın, millet aylarca işsiz dolaşıyooo, bak biz neler çekiyoruz bütün patronlar aynı, hiii ya iş bulamazsan" şeklinde moral verici konuşmalarıyla dibe vurdum..Önce kurdeşen döktüm ! Bütün yüzüm ve vücudum bir anda fosur fosur kabardı...Sonra yerli yersiz tikler geldi üstüme ..aslında böle yazınca komik geliyo ama gülmeyin :) öle durduk yere gözüm seğirmeye ellerim uyuşmaya falan başladı..ardından birde nezle olunca tam anlamıyla serildim..neyse kankalarım sağolsun, moral kahvaltıları , gecikmiş sürpriz doğumgünü kutlamaları, yemekler hediyeler falan haftasonu toparladılar beni..Bugün yenilenmiş bir halde kalktım..Zorlu bir haftaya başlıyorum ama moralim iyi..Falımda da bu hafta beni güzel sürprizlerin beklediği yazıyo...Bakalım görücez neymiş bu sürprizler ..:))

bu güzel kahvaltı sofrası için Semoşumu öpüyorum tekrar :)

4 yorum:

  1. ne kadar güzel bir kahvaltı sofrası olmuş... böyle arkadaşların olduğu için çok şanslısın...
    kendine güven eminim daha iyi bir iş bulacaksın... geçmiş geçmişte kaldı... geçmişe perde çekmezsen geleceğini oluşturamazsın...

    YanıtlaSil
  2. Tşk. ederim KitapçıKız, arkadaş konusunda çok şanslıyım gerçekten:) söylediklerin çok doğru umarım güzel şeyler olur:)

    YanıtlaSil
  3. Canım geçmiş olsun :( Umarım herşey dilediğin gibi olur, o kahvaltı sofrası da beni acıktırdı ama :)

    YanıtlaSil
  4. Askolsun Nilgun ya, olan var olmayan var, boyle resim konulur mu? Canim cekti simdi :(

    YanıtlaSil