LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Temmuz 2010

Clinique ile 360 derece cilt analizi deneyimi !

Geçen hafta Clinique Ürün Md.Tuğba Hnm'dan bir mail aldım. Kızılay YKM Mağazasındaki Clinique standında yepyeni bir kozmetik deneyimiyle tanışmaya davet ediyordu. Malum iş güç yok şu sıralar :) seve seve gittim tabii ki....



Bildiğiniz gibi hergün yepyeni bir kozmetik markasıyla tanışıyoruz. Hangisini kullanmalı, farkı ne, hangisi bize uygun şaşırıp kalıyoruz. Üstelik çok iyi olduğu söylenen bazı ürünler ciddi problemler yaratabiliyor. Hem maddi hem fiziksel kayıp yani :))

İşte Clinique bu sorunu çok ciddiye almış. Diagnostik Ayna denilen bu cihazla, uzmanlar cildinizi inceliyor. Kuruluk, yağlılık, büyük gözenek, renk problemi, sivilce, çizgi kısaca cildiniz ile ilgili endişeleriniz ne ise daha net anlayabiliyor ve size uygun çözümleri önerebiliyor. Bu stand şimdilik yanlızca İstanbul Taksim Clinique'de ve Ankara Kızılay YKM'de bulunmakta.



Birbirinden ilgili ve güleryüzlü uzmanlarla cilt analizim yapıldı. Hepinizin bildiği hafif leke problemim dışında cildimin gayet iyi durumda olduğu söylendi. Eh o kadar çabaliyoruz maskesiydi, serumuydu :))
Sevgili Tuğba Hanım ile bu vesileyle tanışıp sohbet etme fırsatı buldum. Bunların üstüne bir de Clinique'in yeni ürünlerinden oluşan bir hediye paketi verilince ne kadar keyiflendiğimi tahmin edersiniz :) Kendisine ve tüm güleryüzlü ve ilgili ekibine tekrar teşekkür ediyorum. Çantadakiler için bir sonraki postumu bekleyin plssss :))

10 yorum:

  1. Yerinde inceledim öneriyorum diyorsun:) kızarıklık yapmayan ürün bulmak cok zor hele benım cildim kaşısam iz kalıyor, daha detaylı bakmalı clinique'e

    YanıtlaSil
  2. Süper bir uygulamaymış, fırsat bulup gitmek lazım :) Bakalım çantadan neler çıkıcak merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel, bende istiyorum analiz yaptırmak istanbulda günleri oluyor fakat bulamıyorum nerede :(

    YanıtlaSil
  4. Moda(e)eratör'üm, test edip onayladım:)benim cildimde çok hassas, verilen ürünleri düzenli kullanmak gerekiyor heralde...
    Did'ciğim, hazırlıyorum yazıları :)
    İrem'cim,Taksim'de Clinique mağazası var.Bu cihaz birtek orada varmış.

    YanıtlaSil
  5. oo süper o zaman, kısa zamanda gitmeli, etrafta cok var ama güvenemiyorum, clinique işini bilir :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de gitmek istiyorum ama henüz kısmet olmadı.Ne zamana kadar devam edecekmiş bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  7. aa süper bir uygulamaymış, güle güle kullan nilgüncüm cicilerini de:)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Pride, bu cihaz artık hep YKM Kızılay'da ..belli bir süresi yok, istediğin zaman gidebilirsin:)
    Irazcığım çok tşk. ederim :)

    YanıtlaSil
  9. hediyelerinizi güle güle kullanın. bu ürünleri cilt analizi yaptıran herkese veriyorlar mı? koşul nedir? çünkü cliniqueten almayı düşündüğüm ürünler size hediye hediye olarak verilmiş :)

    YanıtlaSil
  10. maalesef o hediyeler tanıtım gününe özeldi..ancak tester konusunda yardımcı olacaklarından eminim :)

    YanıtlaSil