LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

15 Ağustos 2011

M.A.C. VivaGlamV - SugarRimmed - Love Alert



Başlığı görüp farklı ruj ve glosslarla karşılaşacağınızı düşünmeyin. Bloglar M.A.C Me Over serisini anlata dursun ben bit pazarına nur yağdırdım :) Önceden uyarıyorum gayet bilinen renkler. Ancak ben yeni kavuştum :)




Rujumuz Viva Glam serisinden V numarası.... Rengi sürünce beklediğimden daha turuncumsu geldi bana...Ancak yazın rahatlıkla kullanabileceğim bir renk. Zaten nude tonlar bana asla yakışmıyor.




Dazzleglass'ların ilki SugarRimmed. Bakmayın böle soluk benizli durduğuna, hem tek başına hem de rujların üstüne sürülebilecek harika bir gloss...




Diğer Dazzleglassımız Love Alert ! Hafif soğuk görünümlü , bol ışıltılı bir pembemsi-kırmızı (ne demekse:) çooook sevdiğimi söyleyebilirim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder